- 31 000 – 34 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě ledáme Supervisora skladu se středně pokročilou angličtinou.
Co budeš dělat?
Budeš zodpovědný za chod jedné ze směn Goods Out.
Technicky, organizačně a personálně vést tým.
Plánovat cíle, realizovat je a kontrolovat, zda jsou správně prováděny.
Podílet se na vzdělávání a rozvoji zaměstnanců.
Dohlížet nad výkonností týmu a řešit disciplinární problémy.
Podporovat konstruktivní spolupráci s příslušnými odděleními.
Co za to dostaneš?
Dotované stravování v objektu (55% ceny teplého jídla).
Mobilní telefon.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Pozitivní firemní kulturu založenou na úctě k zaměstnancům a k jejich práci.
Jazykové kurzy a další vzdělávání.
Firemní akce.
Dobré finanční ohodnocení.
Roční odměny do výše jedné mzdy.
Čisté pracovní prostředí.
Slevu na výrobky zákazníků spol. (CD, DVD, BD, PS).
5 týdnů dovolené.
Za doporučení nového zaměstnance odměnu 25.000 Kč.
Příplatky za noční směny ve výši 25%.
Co od Tebe očekáváme?
VŠ/ SŠ vzdělání.
Otevřenou osobnost schopnou přijímat a poskytovat zpětnou vazbu, vytvářet prostředí spolupráce.
Vysoce rozvinuté organizační a komunikační dovednosti.
Schopnost konstruktivně jednat pod stresem.
Rozvinuté PC dovednosti.
Strategické myšlení, schopnost analýzy a práce s daty.
Nutnou podmínkou je mít:
Alespoň středně pokročilou znalost anglického jazyka.
Výbornou znalost českého jazyka.
Manažerské dovednosti, zkušenost s vedením kolektivu ve výrobní či logistické společnosti.
Znalost zákoníku práce.
Ochotu pracovat ve směnném provozu.
Kdy pracujeme?
Pracujeme ve dvousměnném provozu.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.