- 28 000 – 41 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě ledáme Supervisora skladu se středně pokročilou angličtinou.
Co budeš dělat?
Budeš zodpovědný za chod jedné ze směn Goods Out.
Technicky, organizačně a personálně vést tým.
Plánovat cíle, realizovat je a kontrolovat, zda jsou správně prováděny.
Podílet se na vzdělávání a rozvoji zaměstnanců.
Dohlížet nad výkonností týmu a řešit disciplinární problémy.
Podporovat konstruktivní spolupráci s příslušnými odděleními.
Co za to dostaneš?
Dotované stravování v objektu (55% ceny teplého jídla).
Mobilní telefon.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Pozitivní firemní kulturu založenou na úctě k zaměstnancům a k jejich práci.
Jazykové kurzy a další vzdělávání.
Firemní akce.
Dobré finanční ohodnocení.
Roční odměny do výše jedné mzdy.
Čisté pracovní prostředí.
Slevu na výrobky zákazníků spol. (CD, DVD, BD, PS).
5 týdnů dovolené.
Za doporučení nového zaměstnance odměnu 25.000 Kč.
Příplatky za noční směny ve výši 25%.
Co od Tebe očekáváme?
VŠ/ SŠ vzdělání.
Otevřenou osobnost schopnou přijímat a poskytovat zpětnou vazbu, vytvářet prostředí spolupráce.
Vysoce rozvinuté organizační a komunikační dovednosti.
Schopnost konstruktivně jednat pod stresem.
Rozvinuté PC dovednosti.
Strategické myšlení, schopnost analýzy a práce s daty.
Nutnou podmínkou je mít:
Alespoň středně pokročilou znalost anglického jazyka.
Výbornou znalost českého jazyka.
Manažerské dovednosti, zkušenost s vedením kolektivu ve výrobní či logistické společnosti.
Znalost zákoníku práce.
Ochotu pracovat ve směnném provozu.
Kdy pracujeme?
Pracujeme ve dvousměnném provozu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.