- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Payroll Administrator
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Payroll Administration for Czech Republic:
- collect payroll relevant information
- update internal databases
- administrator of Time-recording processes
- submit payroll information to payroll provider
- monitor payroll process and intervene when obstacles occur
- focal point for Finance: be prepared to clarify/justify payments
- maintain auditable files
- monitor and handle queries within the team shared mailbox from Finance, employees, HR, payroll provider
- support the implementation of Time Labor tool for Czech Republic and Slovakia
REQUIREMENTS:
- Fluent in English
- Experienced within an HR/Payroll function is advantage
- Administrative skills (ie. data handling, data analyzing and reporting)
- Stress resistant, able to work with strict deadlines
- Team player but also able to work independent
- Very well organized, able to prioritize workload
- Excel skills required – experience with other MS Office programs
- Experienced with HR (Time & Labor) system implementation is an advantage
BENEFITS:
- Experience in worldwide international company working in IT communication technology
- 5 weeks vacation
- Meal vouchers (90 CZK)
- Compensation for income loss due to sickness (after 6 months of employment)
- Centre teambuilding events
- Possibility of personal growth