- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
HR/Payroll Administrator with Hungarian and English
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Become a member of our team of HR Administrators and acquire experience in payroll processing, compensation and benefits, personnel administration and more!
As a HR/PAYROLL ADMINISTRATOR you will be responsible for:
- Processing payroll agenda
- Answering client´s employees questions and queries regarding payroll slips
- Ensuring controls for quality assurance
- Prepare and manage all the documents related to HR/payroll processes
- Perform ad hoc tasks
REQUIREMENTS:
- At least secondary education
- Native Hungarian and upper-intermediate English
- Payroll processing experience, administrative or customer service is an advantage, not a must
- Detail oriented
- Great communication and interpersonal skills
- Stress resistant
BENEFITS:
- Vacation – up to 25 days
- Meal vouchers
- Employee Discounts
- Referral Bonus
- Language course
- Sick Days



