
Košík.cz s.r.o.
Specialista zákaznické péče CZ/PL - Pasivní linka (A653)
O nás

Košík.cz je český internetový supermarket, který umožňuje zákazníkům pohodlně nakupovat potraviny a další spotřební zboží online. Nabízíme široký sortiment produktů, včetně čerstvých potravin, drogerie, nealkoholických nápojů a dalších spotřebních zboží.
Popis
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a zároveň expandujeme i do zahraničí.🛒
Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z oddělení Call Center v Liberci, do kterého aktuálně hledáme na pozici Specialista zákaznické péče PL nového plynně polsky a česky hovořícího kolegu/kolegyni, jehož/jejíž rolí bude pomáhat naším zákazníkům, aby vždy měli z online nákupů na Košíku ty nejlepší zážitky.💜
Co tě u nás na pozici Specialista zákaznické péče čeká?
- Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky).
- Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru.
- Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Požadujeme
Co u tebe hledáme?
- Schopnost komunikace polsky a česky slovem i písmem - s našimi polskými zákazníky budeš neustále v kontaktu.
- Nevadí ti práce i o víkendech nebo ve večerních hodinách.
- Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup.
- Nebojíš se učit ovládat nové programy.
- Angličtina na komunikativní úrovni výhodou.
Nabízíme
A co ti za to nabízíme?
- Nástup možný ihned.
- Variabilní složku mzdy vyplácenou měsíčně.
- Zaměstnanecké VELKOslevy na veškeré zboží Košík.cz.
- 5 týdnů dovolené.
- Stravenkový paušál.
- MultiSport karta, MAKRO karta a firemní ZOO karta.
- Možnost vzdělávání a kariérního růstu.
- VIP ceny na Alza.cz, AEG, Electrolux, Samsung e-shop a Vivantis.cz
- Příspěvek na výuku cizích jazyků.
- Odměna za odpracované roky.
- Firemní akce a teambuildingy.
- Zvýhodněné tarify od O2 family.
- Moderní kanceláře v budově Millenium.