- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Do logistického týmu hledáme nového kolegu, který se postará o bezproblémovou expedici zboží a komunikaci s dopravci.
Hledáme spolehlivého člověka, který zvládne administrativu, domluví se anglicky a nebojí se jednat s řidiči.
Denní komunikace s řidiči, zajištění hladkého chodu recepce logistiky
Expedice objednávek v systému SAP
Příprava přepravních a exportních dokumentů
Správa systému pro rezervaci nakládkových slotů
Kontrola vrácených exportních dokumentů
Komunikace s obchodním oddělením, celním úřadem, dopravci i dalšími lokacemi Reportování přepravních KPI
Organizace expedice servisních zakázek
POŽADAVKY:SŠ vzdělání s maturitou
Dobrá znalost MS Office
Aktivní znalost angličtiny (mluvená i psaná)
Zodpovědnost, systematičnost a samostatnost
Praxe v oblasti logistiky je výhodou, nikoli nutnost
í
Pozice je vhodná i pro absolventy
Každoroční navyšování mzdy dle výkonu + valorizace dle inflace
Až 29 dní dovolené
Stravenkový paušál 68 Kč/den
Příspěvek na dopravu (dle vzdálenosti)
Příspěvek na penzijní připojištění
Roční bonus
500 Kč/měsíčně na Benefitka nebo Multisport
Práci v přátelském týmu s důrazem na spolupráci
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?