- 45 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MĚNÍME SVĚT FINANČNÍHO PORADENSTVÍ K LEPŠÍMU
Jsme největší nezávislá finančně-poradenská společnost v České republice poskytující objektivní, individuální a komplexní poradenství postavené na celoživotní důvěře s každým klientem. Otevřeli jsme již přes 170 poboček.
Již od roku 2007 pomáháme statisícům klientů k bohatšímu životu. Naším snem i závazkem je být symbolem kvality a stability.
Klientům nabízíme exkluzivní produkty na míru. Poradcům poskytujeme
skvělé nástroje pro splnění finančního plánu a perfektní servis.
V roce 2024 jsme otevřeli také vlastní poradenskou Partners Banku.
CHCETE BÝT SOUČÁSTÍ NOVÉ ČESKÉ BANKY? CHCETE POMÁHAT KLIENTŮM ŘÍDIT JEJICH FINANCE A VYDĚLÁVAT SLUŠNÉ PENÍZE?
Zavedená pobočka Partners Banky v Praze 7 Holešovicích hledá nové posily pro svůj růst.
Jsi ambiciózní, komunikativní, soutěživý a máš obchodního ducha? Baví tě práce s lidmi, férové jednání je pro Tebe samozřejmostí a chceš růst v oblasti financí? Pak se přidej k nám a pojď s námi budovat DOKONALOU FINANČNÍ SLUŽBU
Proč se přidat k Partners?
Jsme největší finančně poradenská skupina v ČR, která má po republice více než 150 poboček, stará se o více než 600tis. klientů a kromě Partners banky pod nás patří společnosti jako životní pojišťovna Simplea, nemovitostní fond Trigea nebo penzijní společnost Rentea. Dále rosteme a expandujeme i do zahraničí.
Co Tě u nás čeká
Co od Tebe očekáváme my?
Co Vám můžeme nabídnout?
Zaujali jsme tě?
Pošli nám svůj životopis a krátký text o tom, proč chceš být součástí našeho týmu. Nejdříve ti zavoláme a poté tě pozveme na informativní schůzku.
Třeba právě ty budeš součástí dalšího úspěšného příběhu v Partners.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?