- Plný úvazek
O nás
C.S.CARGO a.s. patří mezi vedoucí středoevropské subjekty poskytující silniční, leteckou a námořní dopravu včetně komplexních logistických a celních služeb.
Náplň práce:
- Budete vést tým skvělých pracovníků v administrativě a ve skladu ( cca 4 zaměstnanci ve dvousměnném provozu - 6:00 - 14:00 / 14:00- 22:00)
- Plánovat kolegyním/ům směny, plánování dovolených (zpracování podkladů v docházkovém systému ANet)
- Vyhodnocovat plánovaný objem práce na denní bázi a reportovat výsledky nadřízeným
- Operativně řešit problematiku v provozu (od dohledu po plnění nastavených pravidel, především BOZP a PO, předcházení problémům na pracovišti a kontroly svěřené techniky a zařízení)
- Zaškolovat ostatní kolegy a kolegyně ve vybraných oblastech
- Komunikovat se zákazníkem a dopravci
- Vytvářet a zpracovávat spediční dokumentaci, odbavovat řidiče
- Řešit případné h problémy v průběhu nakládek, vykládek a zaskladňování zboží
Co od Vás očekáváme:
- Máte zkušenosti s vedením a motivováním svěřeného týmu
- Umíte plánovat a rychle se rozhodovat
- Máte zkušenost s prací ve skladu či logistice
- Jste zodpovědná/ý
- Jste týmový hráč a máte pozitivní myšlení
- Zkušenosti s vedením lidí, prací s Excelem
- Zkušnost s manipulační technikou jsou výhodou nikoliv podmínkou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Kvartální bonusy
- Stravenkový paušál
- Cafeterie
- Pojištění odponědnosti na období zkušební doby ( 3 měsíce zdarma)
- Zajímavou a perspektivní práci u předního dopravce v ČR
- Firemní a pobočkové akce
- Odměny při pracovním výročí
- Výhodné volání pro celou rodinu
- Smlouvu na dobu určitou na 1 rok s předpokladem prodloužení na neurčito
- Nástup dle dohody.
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Parkoviště



