- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Co bude Vaším úkolem?
– řídit proces přípravy, sběru a výkaznictví ESG (Environmental, Social, Governance) dat dle ESRS standardů do Zprávy o udržitelnosti Správy železnic
– konsolidovat a analyzovat sběr dat za svěřenou ESG oblast
– připravovat a reportovat grafické, číselné a textové výstupy ze sběru dat
– vyhodnocovat plnění Strategie udržtelnosti
– sledovat klíčové trendy a legislativu a v oblasti udržitelného rozvoje a navrhovat její implementaci do výkaznictví organizace
– monitorovat a analyzovat veřejné publikované dokumenty nefinančních dat vydané vybranými železničními podniky a organizacemi
– monitorovat postupy nových iniciativ a programů v souvislostí s udržitelným rozvojem ve Správě železnic
– navrhovat nová řešení v reportingu a podporovat inovace v IT aplikacích pro sběr dat
Co od Vás očekáváme?
– VŠ humanitního směru v oblastech ekonomie, sociální studia, životní prostředí aj.
– manažerská zkušenost v udržitelnosti ve velké korporaci
– zkušenosti s přípravou přehledných výstupů na základě rozsáhlých datových souborů
– pokročilá znalost Microsoft Excel
– pokročilá znalost anglického jazyka
– analytické a racionální myšlení
– systematičnost, svědomitost a orientace na detail
– komunikační, vyjednávací a organizační dovednosti
– schopnost týmové práce
– Pokud vám tato klíčová slova něco říkají, jste vhodným kandidátem: ESG, ESRS, Sustainability Report, CSR, Diversity, ESG Risk management, relation with Comunities, Human Capital, Net promoter score, LCA – Life Cycle Assesment, GHG Protocol Corporate Standard, decarbonization, emissions CO2, NOx, SO2, renewables, BATs, environmental risk, atd.
Proč k nám?
– Pokračujeme v implementaci výkaznictví o udržitelnosti přechodem na uplatnění standardů ESRS
– Zaměstnání ve Správě železnic, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem.
– Práce, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti.
Co Vám nabízíme?
– Mobilní telefon
– Notebook
– Příspěvek na penzijní spoření
– Příspěvek na stravování
– 6 týdnů dovolené
– Jízdní výhody ČD
– Firemní vzdělávání
Nástup:
– dohodou, ihned; pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.