- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co bude Vaším úkolem?
– řídit proces přípravy, sběru a výkaznictví ESG (Environmental, Social, Governance) dat dle ESRS standardů do Zprávy o udržitelnosti Správy železnic
– konsolidovat a analyzovat sběr dat za svěřenou ESG oblast
– připravovat a reportovat grafické, číselné a textové výstupy ze sběru dat
– vyhodnocovat plnění Strategie udržtelnosti
– sledovat klíčové trendy a legislativu a v oblasti udržitelného rozvoje a navrhovat její implementaci do výkaznictví organizace
– monitorovat a analyzovat veřejné publikované dokumenty nefinančních dat vydané vybranými železničními podniky a organizacemi
– monitorovat postupy nových iniciativ a programů v souvislostí s udržitelným rozvojem ve Správě železnic
– navrhovat nová řešení v reportingu a podporovat inovace v IT aplikacích pro sběr dat
Co od Vás očekáváme?
– VŠ humanitního směru v oblastech ekonomie, sociální studia, životní prostředí aj.
– manažerská zkušenost v udržitelnosti ve velké korporaci
– zkušenosti s přípravou přehledných výstupů na základě rozsáhlých datových souborů
– pokročilá znalost Microsoft Excel
– pokročilá znalost anglického jazyka
– analytické a racionální myšlení
– systematičnost, svědomitost a orientace na detail
– komunikační, vyjednávací a organizační dovednosti
– schopnost týmové práce
– Pokud vám tato klíčová slova něco říkají, jste vhodným kandidátem: ESG, ESRS, Sustainability Report, CSR, Diversity, ESG Risk management, relation with Comunities, Human Capital, Net promoter score, LCA – Life Cycle Assesment, GHG Protocol Corporate Standard, decarbonization, emissions CO2, NOx, SO2, renewables, BATs, environmental risk, atd.
Proč k nám?
– Pokračujeme v implementaci výkaznictví o udržitelnosti přechodem na uplatnění standardů ESRS
– Zaměstnání ve Správě železnic, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem.
– Práce, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti.
Co Vám nabízíme?
– Mobilní telefon
– Notebook
– Příspěvek na penzijní spoření
– Příspěvek na stravování
– 6 týdnů dovolené
– Jízdní výhody ČD
– Firemní vzdělávání
Nástup:
– dohodou, ihned; pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?