- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co bude Vaším úkolem?
– řídit proces přípravy, sběru a výkaznictví ESG (Environmental, Social, Governance) dat dle ESRS standardů do Zprávy o udržitelnosti Správy železnic
– konsolidovat a analyzovat sběr dat za svěřenou ESG oblast
– připravovat a reportovat grafické, číselné a textové výstupy ze sběru dat
– vyhodnocovat plnění Strategie udržtelnosti
– sledovat klíčové trendy a legislativu a v oblasti udržitelného rozvoje a navrhovat její implementaci do výkaznictví organizace
– monitorovat a analyzovat veřejné publikované dokumenty nefinančních dat vydané vybranými železničními podniky a organizacemi
– monitorovat postupy nových iniciativ a programů v souvislostí s udržitelným rozvojem ve Správě železnic
– navrhovat nová řešení v reportingu a podporovat inovace v IT aplikacích pro sběr dat
Co od Vás očekáváme?
– VŠ humanitního směru v oblastech ekonomie, sociální studia, životní prostředí aj.
– manažerská zkušenost v udržitelnosti ve velké korporaci
– zkušenosti s přípravou přehledných výstupů na základě rozsáhlých datových souborů
– pokročilá znalost Microsoft Excel
– pokročilá znalost anglického jazyka
– analytické a racionální myšlení
– systematičnost, svědomitost a orientace na detail
– komunikační, vyjednávací a organizační dovednosti
– schopnost týmové práce
– Pokud vám tato klíčová slova něco říkají, jste vhodným kandidátem: ESG, ESRS, Sustainability Report, CSR, Diversity, ESG Risk management, relation with Comunities, Human Capital, Net promoter score, LCA – Life Cycle Assesment, GHG Protocol Corporate Standard, decarbonization, emissions CO2, NOx, SO2, renewables, BATs, environmental risk, atd.
Proč k nám?
– Pokračujeme v implementaci výkaznictví o udržitelnosti přechodem na uplatnění standardů ESRS
– Zaměstnání ve Správě železnic, která je ekonomicky stabilním zaměstnavatelem.
– Práce, v rámci které si budete dále rozvíjet své znalosti a zkušenosti.
Co Vám nabízíme?
– Mobilní telefon
– Notebook
– Příspěvek na penzijní spoření
– Příspěvek na stravování
– 6 týdnů dovolené
– Jízdní výhody ČD
– Firemní vzdělávání
Nástup:
– dohodou, ihned; pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.