- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Budeš se starat o naše stávající zaměstnance, které svěřujeme do pracovního procesu dalším firmám. Každodenní komunikace s našimi zaměstnanci je velice důležitá. Budeš uchem, které naslouchá jejich požadavkům a překážkám a zároveň budeš mluvčím, který jim sdělí podrobnosti o dané pozici, nebo požadavky ze strany firmy.
Aktivně budeš spravovat nové uchazeče, od samotné reakce až po dosazení na danou pozici a s tím spojenou i administrativní práci.
Není to nic složitého. Bude ti k nápomoci tým ostatních personalistů, kteří tě zasvětí do této práce. V případě potřeby ti poskytnou podporu také ostatní oddělení ve firmě.
Podmínkou je znalost práce na PC, ve firemním softwaru tě zaškolíme, dále pak logické uvažování, organizovanost v pracovním procesu, samostatnost a zájem pracovat v personalistice. Pokud máš střední školu s maturitou, je to jen třešinka na dortu.
V případě tvé velké šikovnosti tě čeká kariérní postup.
Odpovídající mzdové ohodnocení s měsíčními bonusy k tomu.
Přispějeme ti na stravování a k tomu, příspěvek na fyzické a duševní zdraví v hodnotě 1500Kč.
Po 3 letech působení ve firmě, ti zvedneme fixní mzdu.
Navíc ti budou k dispozici úterní a páteční firemní snídaně a kafeterie.
Každoročně pro tebe a všechny kolegy uspořádáme novoroční večírek a letní teambuilding.
To zní jako super job, co myslíš :) pokud tě to zaujalo, pošli nám svoje CV a my se ti v co nejkratší době ozveme. Pokud CV doplníš o motivační dopis, budeme rádi. Dozvíme se toho o tobě mnohem víc.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?