- Zkrácený úvazek
Pracovní náplň:
- Inzerce pracovních pozic, telefonická komunikace s kandidáty,
- Organizace výběrových řízeních, pohovory v on-line a na pobočce,
- Práce v CRM, správa a evidence údajů uchazečů,
- Komunikace s klienty
- Dohadování nástupu do práce, realizace onboardingu zaměstnanců
- Administrace osobních údajů žadatelů (v souladu s GDPR).
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- Schopnost práce na počítači – práce s MS Office a interním systémem,
- Energická a komunikativní osobnost,
- Zodpovědný přístup, chuť a ochota k osobnímu rozvoji,
- Zkušenost v náboru je výhodou.
Co vám můžeme nabídnout:
- Práci na HPP,
- Fixní mzdu a bonusový systém s navýšením po zkušební době,
- Práce homeoffice po dohodě,
- Možnost získat praxi v HR.