- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Předpoklady:
Do funkce jednatele společnosti BYTES Tábor s.r.o. může být jmenována fyzická osoba, která:
Výčet dokladů, které je nutné k výběrovému řízení uchazečem předložit:
1. Přihlášku do výběrového řízení, která bude obsahovat:
Jméno, příjmení, titul uchazeče
Datum narození uchazeče
Státní příslušnost uchazeče
Adresa trvalého pobytu uchazeče
Číslo občanského průkazu uchazeče
Datum a podpis uchazeče
2. Strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
3. Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
4. Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
5. Návrh koncepce řízení, provozování a rozvoje společnosti BYTES Tábor s.r.o. v maximálním rozsahu 2 stran formátu A4,
6. Podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování a uchování.
Jméno a příjmení, datum narození. Vlastnoruční podpis.
Další potřebné informace je možné získat od místostarosty města Mgr. Martina Maredy, tel. zobrazit tel. číslo , Tábor, Žižkovo náměstí 2/2, e-mail: e-mail přes
Lhůta pro podání přihlášky:
Do 4.8. 2022, do 12.00 hodin
Přihlášky doručené po stanovené lhůtě budou vyřazeny.
Místo a způsob podání přihlášky:
osobně na podatelně MÚ Tábor nebo poštou na adresu Město Tábor, Mgr. Martin Mareda, místostarosta města, Žižkovo náměstí 2/2, 390 01 Tábor.
Přihláška včetně příloh bude podána v zalepené obálce, která v levém dolním roku bude opatřena nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na jednatele BYTES Tábor. Na zadní straně jméno, příjmení, bydiště.
Termín pohovorů s uchazeči:
Otevření obálek provede komise pro otevírání obálek, která vyhodnotí jejich úplnost.
Po otevření obálek s přihláškami budou uchazeči telefonicky kontaktování a bude jim sdělen čas přijímacího řízení. Pohovory s vybranými uchazeči provede Rada města Tábora v působnosti valné hromady společnosti dne 22.8.2022.
Předpokládaný nástup na pozici: 1.10.2022
Další podmínky výběrového řízení:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.