- 25 000 – 27 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme XXXLutz nábytek, síť obchodních domů s nábytkem a bytovými doplňky XXXLutz a KIKA. Našimi pilíři hodnot jsou: perfektní servis, největší výběr, skvělé poradenství a nejlepší ceny, vysoká kvalita výrobků je přitom samozřejmostí. To vede naši společnost k úspěchu téměř 80 let. Dveře jsou u nás otevřené pro všechny typy zákazníků díky šíři sortimentu. Každý si u nás najde to své, proto se k nám lidé rádi vracejí. I ten nejnáročnější zákazník u nás nalezne partnera v podobě kvalifikovaného odborného poradce, který je vždy s úsměvem naladěn k realizaci jeho individuálních snů o bydlení.
Toužíš po práci u mezinárodní expandující společnosti? Přidej se k XXXLutz!
• Koordinace terminů pro příjem zboží a služeb pro zákazníky. • Organizace administrativní agendy vedoucího kanceláře. • Zpracovávání dokladů. • Zajištění objednávek kancelářských potřeb. • Mailová a systémová komunikace s dodavateli. • Práce s pokladním systémem i programy pro prodejní sortiment. • Markování přes dotykovou obrazovku a zajištění plynulého chodu pokladny. • Příprava E-shopové dokumentace pro výdej. • Zpracování pokladních knih. • Kooperace s kolegy z obchodního domu i skladu.
• Zakládáš si na své zodpovědnosti, pečlivosti a nechybí Ti samostatnost a logické smýšlení? • Máš jakoukoliv zkušenost v organizaci administrativních činností a sytém, pořádek Tě těší? • Základy MS Office je pro Tebe dovednost, která je spíše standardem než požadavkem? • Jsi komunikativní a vyzařuje z Tebe vstřícnost? • Ne každý zákazník opětuje úsměv. Nestandardní situace řešíš s lehkostí a humorem? • Těšilo by Tě, hrát klíčovou roli u zákazníka na závěr nákupu a tak sám tvořit značku XXXLutz?
• Jistotu mezinárodní společnosti. • Týmový kolektiv a fair play je u nás samozřejmostí. • Propracovaný systém vzdělávání a možnost kariérního růstu. • Stravenkový paušál a výhodné ceny v restauracích XXXLutz. • Nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobu. • Nástup možný okamžitě. • Náhled i do jiných činností, nejde o stereotyp na pokladně. • Speciální podmínky na prodejní sortiment. • Zvýhodněné mobilní tarify a slevy na mobilní zařízení. • Slevy na pohonné hmoty i pro soukromé účely. • Odměna za nového zaměstnance. • Až týden dovolené navíc. Vzbudili jsme Tvůj zájem? Kontaktuj nás a zajisti si své místo na červené židli! XXXLutz, ten s tou červenou židlí.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.