- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis pracovní činnosti:
o zajištění provozu krytého bazénu, letního koupaliště, saunového světa a gastro provozu
o zajištění provozního fungování organizace a jednotlivých zařízení
o zajištění technického fungování svěřených staveb a objektů během provozu zařízení, včetně řešení případných reklamací v záruční době staveb
o zajištění dosahování ekonomických cílů organizace (včetně plánování rozpočtu, průběžného reportingu, zajištění vedení ekonomické agendy organizace atd.)
o zajištění obchodně-marketingové činnosti organizace (vytváření dlouhodobých
a krátkodobých plánů obchodní a marketingové činnosti, realizace marketingových aktivit, zajišťování cenotvorby, zajištění obchodní činnosti pro sektor B2B a B2C)
o zajišťování personální činnosti (provádění úkonů souvisejících s přijímáním nových zaměstnanců, jejich vstupní i průběžné proškolování, sjednávání mzdy, vypracování pracovních náplní, ukončování pracovních poměrů, atd.)
o řízení podřízených (zadávání pracovních úkolů a dohlížení na jejich včasné a řádné plnění, vydávání organizačních a provozních řádů, rozpisy směn atd.)
o plnění svěřených úkolů v souladu s cíli rozvoje řízené organizace a v souladu
se strategií města Kyjova
o dodržování povinností vyplývajících z obecně závazných právních předpisů, oborových norem, zakladatelských a organizačních dokumentů, které upravují statut a vnitřní právní poměry zaměstnavatele a řízené společnosti, pokynů, instrukcí a rozhodnutí zakladatele
o rozvíjení firemní kultury, dbát o dobrou pověst, prosperitu a prospěch řízené organizace
o uzavírání a ukončování smluvních vztahů
o zastupování právnické osoby navenek
Předpoklady pro výkon činnosti ředitele/ředitelky:
o fyzická osoba, plně způsobilá k právním úkonům, svéprávná, bezúhonná a zdravotně způsobilá k výkonu pracovní pozice ředitele/ředitelky
o vzdělání vysokoškolské v bakalářském nebo magisterském studijním programu, vyšší odborné nebo střední s maturitou (obor ekonomický, management, technický, právní, cestovní ruch případně rekreologie výhodou)
o praxe ve vedoucí pozici min. 3 roky podmínkou
o vysoká úroveň manažerských, organizačních a řídících schopností
o znalost problematiky v oblasti poskytování služeb, ekonomického řízení společnosti, orientace v legislativě, výhodou znalost grantových a dotačních systémů
o výborné komunikační schopnosti, nekonfliktnost
o prezentační dovednosti a prozákaznický přístup
o schopnost vysokého pracovního nasazení, odolnost proti stresu
o smysl pro týmovou práci
o ochota dále se vzdělávat
o uživatelská znalost práce na PC
o řidičské oprávnění skupiny B a praxe v řízení vozidla
o znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni výhodou
Požadované doklady:
o Přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách města v sekci Volná místa),
o Strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, včetně kontaktů pro podání referencí
o Výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
o Koncepce provozu Aquavparku Kyjov s.r.o. v rozsahu maximálně 4 stran A4.
Informace k pracovnímu poměru:
o Pracovní poměr na dobu neurčitou
o Místo výkonu práce Kyjov
o Předpokládaný nástup od 1. září 2023, nebo dohodou po ukončení výběrového řízení
o Mzdové podmínky v rozmezí 52 – 58 tis. Kč
Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy „Výběrové řízení – Ředitel/ředitelka Aquavparku Kyjov s.r.o. – NEOTVÍRAT“ doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální úsek, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené nejpozději do 31. 7. 2023 do 17:00 hod. Další informace podá p. Daniel Čmelík, místostarosta, tel. zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně zrušit výběrové řízení bez nároku na úhradu nákladů spojených s podáním přihlášky.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.