- Plný úvazek

Popis pracovní činnosti:
o zajištění provozu krytého bazénu, letního koupaliště, saunového světa a gastro provozu
o zajištění provozního fungování organizace a jednotlivých zařízení
o zajištění technického fungování svěřených staveb a objektů během provozu zařízení, včetně řešení případných reklamací v záruční době staveb
o zajištění dosahování ekonomických cílů organizace (včetně plánování rozpočtu, průběžného reportingu, zajištění vedení ekonomické agendy organizace atd.)
o zajištění obchodně-marketingové činnosti organizace (vytváření dlouhodobých
a krátkodobých plánů obchodní a marketingové činnosti, realizace marketingových aktivit, zajišťování cenotvorby, zajištění obchodní činnosti pro sektor B2B a B2C)
o zajišťování personální činnosti (provádění úkonů souvisejících s přijímáním nových zaměstnanců, jejich vstupní i průběžné proškolování, sjednávání mzdy, vypracování pracovních náplní, ukončování pracovních poměrů, atd.)
o řízení podřízených (zadávání pracovních úkolů a dohlížení na jejich včasné a řádné plnění, vydávání organizačních a provozních řádů, rozpisy směn atd.)
o plnění svěřených úkolů v souladu s cíli rozvoje řízené organizace a v souladu
se strategií města Kyjova
o dodržování povinností vyplývajících z obecně závazných právních předpisů, oborových norem, zakladatelských a organizačních dokumentů, které upravují statut a vnitřní právní poměry zaměstnavatele a řízené společnosti, pokynů, instrukcí a rozhodnutí zakladatele
o rozvíjení firemní kultury, dbát o dobrou pověst, prosperitu a prospěch řízené organizace
o uzavírání a ukončování smluvních vztahů
o zastupování právnické osoby navenek
Předpoklady pro výkon činnosti ředitele/ředitelky:
o fyzická osoba, plně způsobilá k právním úkonům, svéprávná, bezúhonná a zdravotně způsobilá k výkonu pracovní pozice ředitele/ředitelky
o vzdělání vysokoškolské v bakalářském nebo magisterském studijním programu, vyšší odborné nebo střední s maturitou (obor ekonomický, management, technický, právní, cestovní ruch případně rekreologie výhodou)
o praxe ve vedoucí pozici min. 3 roky podmínkou
o vysoká úroveň manažerských, organizačních a řídících schopností
o znalost problematiky v oblasti poskytování služeb, ekonomického řízení společnosti, orientace v legislativě, výhodou znalost grantových a dotačních systémů
o výborné komunikační schopnosti, nekonfliktnost
o prezentační dovednosti a prozákaznický přístup
o schopnost vysokého pracovního nasazení, odolnost proti stresu
o smysl pro týmovou práci
o ochota dále se vzdělávat
o uživatelská znalost práce na PC
o řidičské oprávnění skupiny B a praxe v řízení vozidla
o znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni výhodou
Požadované doklady:
o Přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách města v sekci Volná místa),
o Strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, včetně kontaktů pro podání referencí
o Výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
o Koncepce provozu Aquavparku Kyjov s.r.o. v rozsahu maximálně 4 stran A4.
Informace k pracovnímu poměru:
o Pracovní poměr na dobu neurčitou
o Místo výkonu práce Kyjov
o Předpokládaný nástup od 1. září 2023, nebo dohodou po ukončení výběrového řízení
o Mzdové podmínky v rozmezí 52 – 58 tis. Kč
Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy „Výběrové řízení – Ředitel/ředitelka Aquavparku Kyjov s.r.o. – NEOTVÍRAT“ doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální úsek, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny přihlášky doručené nejpozději do 31. 7. 2023 do 17:00 hod. Další informace podá p. Daniel Čmelík, místostarosta, tel. zobrazit tel. číslo .
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně zrušit výběrové řízení bez nároku na úhradu nákladů spojených s podáním přihlášky.
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!