- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru? Jste energická samostatná osobnost, která se jen tak ničeho nezalekne? Jste komunikativní, máte dobré organizační schopnosti a proaktivní přístup? Chcete mít více volného času a pracovat na tříčtvrteční úvazek?
Pak neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
Mezinárodní společnost zaměřená na finanční poradenství a služby hledá posilu na pozici:
ASISTENT/KA CFO/FINANČNÍ ANALYTIK (40-45.000Kč)
* Zpracování kontrolního hlášení (DPH)
* Finanční reporting pro klienta
* Základní/clearing dat zákazníků a dodavatelů
* Zpracování pravidelného reportingu
* Tvorba finančních analýz
* Organizace schůzek a plánování kalendáře ředitele
* Organizace firemních eventů
* Komunikace s ostatními odděleními společnosti
* Min. SŠ vzdělání ekonomického směru
* Praxe v oboru min. 5 let
* Zkušenosti s analýzou
* Analytické a logické uvažování
* Výborná znalost práce na PC (MS Office – zejména Excel a Powerpoint)
* Znalost SAP
* Anglický jazyk na komunikativní úrovni, Německý jazyk výhodou
* Proaktivní přístup
* 25 dní dovolené
* Stravenkový paušál
* Multisport karta
* 5 Sick days
* Firemní vzdělávání
* PP na dobu neurčitou
* Finanční stabilitu mezinárodní společnosti
* Příjemné pracovní prostředí

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.