- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Naším posláním je podporovat lidi s duševním onemocněním, nebo jiným handicapem, v posílení jejich samostatnosti a sebedůvěry tak, aby mohli vést plnohodnotný život podle vlastních představ. Dlouhodobě pomáháme v oblastech péče o domácnost, hospodaření s penězi, vztahů, ale také trávení volného času.
FOKUS Vysočina, z. ú. přijme nového kolegu/kolegyni na pozici vedoucí střediska Pelhřimov.
Chcete vést tým lidí, který pracuje s lidmi s duševním onemocněním? Máte chuť účastnit se s námi Reformy péče o duševní zdraví? Máte zkušenost v manažerské pozici? Pak hledáme právě Vás!
Jsme nestátní nezisková organizace, která již více než 30 let podporuje ve 4 střediscích klienty nejen s duševním onemocněním na jejich cestě zotavení.
Do našeho týmu hledáme manažera pro středisko Pelhřimov, které provozuje komplex sociálních a zdravotních služeb, destigmatizačních, preventivních programů pro veřejnost a podporu svépomocných skupin pro lidi s duševním onemocněním v okrese Pelhřimov.
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu nejpozději do 5. ledna 2023 v odpovědi na tuto pracovní nabídku.
Předpokládaný termín nástupu je únor 2023.
Další informace na tel.: zobrazit tel. číslo
Vedoucí střediska je manažerská pozice, která koordinuje multidisciplirnání tým. Vedoucí střediska je zodpovědný za řízení, koordinaci a zabezpečování pracovních podmínek pro tým odborných pracovníků, za kvalitu poskytovaných služeb, za organizaci chodu střediska, komunikuje se samosprávou, realizuje projekty a destigmatizační aktivity v daném regionu. Podílí se na tvorbě metodik a je členem managementu organizace.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.