- Plný úvazek

Naším posláním je podporovat lidi s duševním onemocněním, nebo jiným handicapem, v posílení jejich samostatnosti a sebedůvěry tak, aby mohli vést plnohodnotný život podle vlastních představ. Dlouhodobě pomáháme v oblastech péče o domácnost, hospodaření s penězi, vztahů, ale také trávení volného času.
FOKUS Vysočina, z. ú. přijme nového kolegu/kolegyni na pozici vedoucí střediska Pelhřimov.
Chcete vést tým lidí, který pracuje s lidmi s duševním onemocněním? Máte chuť účastnit se s námi Reformy péče o duševní zdraví? Máte zkušenost v manažerské pozici? Pak hledáme právě Vás!
Jsme nestátní nezisková organizace, která již více než 30 let podporuje ve 4 střediscích klienty nejen s duševním onemocněním na jejich cestě zotavení.
Do našeho týmu hledáme manažera pro středisko Pelhřimov, které provozuje komplex sociálních a zdravotních služeb, destigmatizačních, preventivních programů pro veřejnost a podporu svépomocných skupin pro lidi s duševním onemocněním v okrese Pelhřimov.
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu nejpozději do 5. ledna 2023 v odpovědi na tuto pracovní nabídku.
Předpokládaný termín nástupu je únor 2023.
Další informace na tel.: zobrazit tel. číslo
Vedoucí střediska je manažerská pozice, která koordinuje multidisciplirnání tým. Vedoucí střediska je zodpovědný za řízení, koordinaci a zabezpečování pracovních podmínek pro tým odborných pracovníků, za kvalitu poskytovaných služeb, za organizaci chodu střediska, komunikuje se samosprávou, realizuje projekty a destigmatizační aktivity v daném regionu. Podílí se na tvorbě metodik a je členem managementu organizace.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?