- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče

Naším posláním je podporovat lidi s duševním onemocněním, nebo jiným handicapem, v posílení jejich samostatnosti a sebedůvěry tak, aby mohli vést plnohodnotný život podle vlastních představ. Dlouhodobě pomáháme v oblastech péče o domácnost, hospodaření s penězi, vztahů, ale také trávení volného času.
FOKUS Vysočina, z. ú. přijme nového kolegu/kolegyni na pozici vedoucí střediska Pelhřimov.
Chcete vést tým lidí, který pracuje s lidmi s duševním onemocněním? Máte chuť účastnit se s námi Reformy péče o duševní zdraví? Máte zkušenost v manažerské pozici? Pak hledáme právě Vás!
Jsme nestátní nezisková organizace, která již více než 30 let podporuje ve 4 střediscích klienty nejen s duševním onemocněním na jejich cestě zotavení.
Do našeho týmu hledáme manažera pro středisko Pelhřimov, které provozuje komplex sociálních a zdravotních služeb, destigmatizačních, preventivních programů pro veřejnost a podporu svépomocných skupin pro lidi s duševním onemocněním v okrese Pelhřimov.
Podmínkou pro zařazení do výběrového řízení je zaslání strukturovaného životopisu a motivačního dopisu nejpozději do 5. ledna 2023 v odpovědi na tuto pracovní nabídku.
Předpokládaný termín nástupu je únor 2023.
Další informace na tel.: zobrazit tel. číslo
Vedoucí střediska je manažerská pozice, která koordinuje multidisciplirnání tým. Vedoucí střediska je zodpovědný za řízení, koordinaci a zabezpečování pracovních podmínek pro tým odborných pracovníků, za kvalitu poskytovaných služeb, za organizaci chodu střediska, komunikuje se samosprávou, realizuje projekty a destigmatizační aktivity v daném regionu. Podílí se na tvorbě metodik a je členem managementu organizace.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.