- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Najděte si lepší práci v aktuální nabídce pracovních míst z celé České Republiky. Hlavními zásadami společnosti Comac Jobs, je kvalitní výběr zaměstnanců, intenzivní komunikace, a to jak s kandidáty, se zaměstnanci, tak s klienty, absolutní dodržování zákonů a podmínek přidělování zaměstnanců určených státem (srovnatelné mzdové podmínky apod.), a podpora zaměstnanců v pracovních či pracovněprávních záležitostech po celou dobu pracovního poměru.
Finance a účtování jsou Vaší vášní? Máte zkušenost s účetnictvím v rámci výrobního podniku? Pak hledáme právě Vás!
Co bude Vaší pracovní náplní?
Odpovědnost za účetní agendu společnosti.
Realizace účetních operací a souvisejících účetních případů.
Účetní závěrka, inventarizace vybraných účtů.
Účtování vydaných faktur, investic a majetku, úvěrů a půjček.
Kontrola a čištění sald.
Dohled nad pohledávkami a závazky.
Příprava a účast při auditech.
Inventarizace majetku a dohled nad inventarizací zásob
Komunikace se státními úřady.
Jak by měl vypadat profil vhodného uchazeče?
Má praxi s vedením účetnictví v rámci výrobního závodu.
Dobře zná podvojné účetnictví, účtování nedokončené výroby výhodou.
Zná Intrastat.
Absolvoval SŠ/VŠ ekonomického směru.
Je to člověk zodpovědný, samostatný a pečlivý.
Má alespoň minimální znalost AJ (psaná forma – porozumění fakturám v cizím jazyce).
Co bude odměnou za Vámi odvedenou práci?
Motivující finanční ohodnocení.
Práci v zázemí stabilní a prosperující společnosti.
Mladý a přátelský kolektiv.
23 dní dovolené + 2 dny zdravotního volna.
Dotované závodní stravování.
Příspěvek na penzijní připojištění.
Sportovní a kulturní akce.
Podporu vzdělávání a osobního i profesního růstu.
Další finanční i nefinanční benefity…

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.