- Plný úvazek

SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o.
HR & Administrative specialist
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personálně poradenská společnost a na českém trhu působíme více než 25 let. Jsme členem skupiny SYNERGIE Group, 5. největší evropské společnosti poskytující personální poradenství a služby od roku 1969. Máme centra v Chebu, Praze, Brně a Bratislavě, kde nabízíme komplexní náborový servis od agenturního zaměstnávání, vyhledávání do kmene, direct search až po executive search.
Do naši kanceláře v Brně hledáme posilu k nám do týmu.
Budete zastřešovat náborové procesy , komunikovat s přidělenými zaměstnanci a našimi partnery. Pokud Vás baví práce s lidma, administrativa je Váš kamarád, reagujte na danou nabídku a rádi Vám k tomu řekneme víc.
Co Vás čeká?
- Zastřešení náborových aktivit
- Komunikace se zaměstnanci
- Příprava dokumentů pro nové a stávající zaměstnance
- Komunikace se stávajícími a novými partneři
- a mnoho dalšího..
Co Vám nabízíme?
- Zajímá základní mzda
- Bonusový systém
- 25 dní dovolené
- Stravenkový paušál
- Skvělý tým kolegů
- Služební telefon, notebook
- Práce na HPP nebo zkrácený úvazek
- Nástup v únoru/březnu
Jaké máme očekávání od nového kolegu?
- SŠ /VŠ vzdělání
- Zkušenosti z oboru personalistiky nebo administrativy
- Výborné komunikační a organizační dovednosti
- Schopnost stanovit si priority
- Řidičský průkaz sk. B – Aktívní řidič
- Anglický jazyk – min. B1
- Český jazyk
- Nástup březen/duben
Těšíme se na Vaši reakci!