
Grafton Recruitment s.r.o.
Hr Support
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
An international medical device company with SSC in Prague is searching for an HR Support role.
Do you speak English and another language, moreover you have experience from HR? Then, you might be a suitable candidate.
Job responsibilities:
- Support to Covid19/Crisis Management
- Assistance in termination and restructuring processes
- Recording of various programs including performance improvement, escalation and notification, termination, etc.
- Execution of back office and logistical planning within off-boarding
- Work in ServiceNow, Taleo and others
- Scheduling of virtual and personal meetings including logistical coordination
- Communication with Work Councils
Start: ASAP
Contract: fixed-term (3 months with the possibility of prolongation)
Home office
REQUIREMENTS:Requirements:
- Min. secondary education
- English min. B2+
- Another language on the level min. B2: French/ Italian/ Dutch is plus
- Previous experience from administration and/or project coordination
- User knowledge of MS Office
Nice to have:
- Experience from international teams
- HR experience or knowledge of HR policies
- Organizational skills, multitasking
- Team player
- Ethic and empathic attitude
BENEFITS:- extra week of vacation
- sick days
- meal vouchers
- benefits up to 48 000 CZK per year after trial period