- Plný úvazek

Randstad HR Solutions s.r.o.
HR Admin Support
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Randstad HR Solutions s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Pro náš Randstad help desk tým u klienta v Kojetíně hledáme nové posily na pozici HR Admin Support s nástupem ihned. Máme otevřené dveře pro každého, kdo chce získat zkušenosti v HR nebo se dále rozvíjet v jednom z největších náborových projektů v ČR.
Práce u nás vás bude bavit, pokud se rádi učíte novým věcem a jste pro-klientsky nastavená osobnost. Budete důležitou spojkou mezi naším mzdovým oddělením a zaměstnanci a klíčovou osobou pro efektivní správu personálních záležitostí u našeho klienta.
Zajistíme vám intenzivní proškolení a zkušený tým, na který se můžete spolehnout.
náplň práce
- budete součástí našeho desk týmu, který je k dispozici našim zaměstnancům přímo na pracovišti
- čeká vás každodenní komunikace s novými i stávajícími agenturními zaměstnanci
- péče o zaměstnance a zodpovídání pracovních dotazů ohledně dokumentace, formulářů a personálních záležitostí
- výpomoc s udržováním aktualizovaných personálních záznamů a administrativa s tím spojená
- spolupráce s klientem a našimi interními odděleními
co vám nabídneme
- možnost svozové dopravy, dle lokality
- stabilní zaměstnání v zázemí mezinárodní silné personální agentury
- cílený on-boarding plán, intenzivní školení a podpora zkušenějšího kolegy je u nás samozřejmostí
- motivační bonusový systém za dobře odvedenou práci
- benefity na podporu work-life balance, včetně 30 dnů volna
- příspěvek do Cafeterie v hodnotě 2600 Kč měsíčně
- máme příspěvek na Multisport kartu, stravenky, penzijní či životní připojištění
- firemní akce a eventy vás také neminou, čeká vás například skvělý vánoční večírek
- možnost kariérního růstu a dalšího posunu
co od vás očekáváme
- jste osobnost s výbornými komunikačními dovednostmi, která má radost z interakce s lidmi, ochotu poskytovat rady a odvahu řešit stížnosti a nejasnosti
- jste pečlivá, organizovaná a proaktivní osobnost
- nevadí vám docházka 4 dny v týdnu, nejlépe od čtvrtka do neděle (10 hodin/směna)
- spolupráci na smlouvu na dobu určitou do konce roku 2023 s možností prodloužení nebo kariérního posunu při vzájemné spokojenosti
- nástup ihned
jak se přihlásit
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění