ASSISTANT of business department with excellent German

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you interested in ADMINISTRATION SUPPORT? Would you like to use GERMAN daily?

We are a small branch office with a pleasant and friendly family-like environment and happy employees! Become one of us!

Main responsibilities will be:

  • Daily contact with customers, coordination of all activities toward customer
  • Receiving and processing orders in the system and forwarding order details to the manufacturing system
  • Working with the program called AutoCad (no need to have a previous experience as we provide training)
  • Issuing invoices and advance payments in the Pohoda system
  • Communicating with German speaking clients
  • Managing client service related to purchases performed on Aukro
  • Occasional management of products transport via online app
  • Providing advices on product, prices and payments
  • Daily contact with foreign subjects
  • Assist to management with ad hoc tasks (scanning of documents, reporting etc.)

REQUIREMENTS:

  • Fluent knowledge of German language (English is an advantage, not must)
  • Experience in administrative or sales position is an advantage
  • Ability to talk with customers over telephone
  • Excellent communication and organizational skills
  • Great organizational skills
  • The ability to work as part of a team, as well as independently

BENEFITS:

  • Competitive salary (including bonus part salary)
  • Nice working environment
  • Possibility to use foreign languages
  • Training provided

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. října
Agentúra PRO-STAFF, s.r.o. | Agentúra PRO-STAFF, s.r.o. | Malta Malta
  • 26 460 – 35 100 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 5. prosince
Foxconn Technology CZ s.r.o. | Foxconn Technology CZ s.r.o. | Kutná Hora Kutná Hora
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
PHN COMPANY ,s.r.o. | PHN COMPANY ,s.r.o. | Votice Votice
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
PHN COMPANY ,s.r.o. | PHN COMPANY ,s.r.o. | Votice Votice
  • od 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. listopadu
Exclusive bar s.r.o. | Exclusive bar s.r.o. | Praha Praha
  • 13 900 – 16 900 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu
FIEGE s.r.o. | FIEGE s.r.o. | Úžice, Mělník Úžice, Mělník
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu
KAVALIER TEC, s.r.o. | KAVALIER TEC, s.r.o. | Sázava, Benešov Sázava, Benešov
  • od 17 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu
PANDA T-P s.r.o. | PANDA T-P s.r.o. | Most Most
  • 15 000 – 20 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu
GETURA PLUS, spol. s r.o. | GETURA PLUS, spol. s r.o. | Libina Libina
  • 19 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu
ITW PRONOVIA, s.r.o. | ITW PRONOVIA, s.r.o. | Velká Bíteš Velká Bíteš
  • od 38 529 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ProfesKontakt, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Trefoil Reality, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Coweo Technologies s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Engel & Völkers, Broker Investment, s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., InfoTel, spol. s r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Louda Auto a.s., Partners Financial Services, a.s., AAA poptávka, s.r.o., Business Aggregator, s.r.o., Státní veterinární správa, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Staročeská pekárna s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Sirowa Czech s.r.o., XXXLutz, Grafton Recruitment s.r.o., CellCo, s.r.o., Alerta s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Hotel Prokop Square, JCOS s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., mBlue Czech, s.r.o., Ubbe s. r. o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., LEROS, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Evolution CZ s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., M1 PROJECT Sport s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., Metrostav a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., Automyčka Express s.r.o., STAEG, spol. s r.o., PETR VOJTA s.r.o., RA8 GROUP s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., PM Česká republika, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Orienta Czech s.r.o., Česká pošta, s.p., EKOSPOL a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Koordinátor / Koordinátorka, Logistik / Logistička, Manažer / manažerka logistiky, Specialista / specialistka logistiky, Ekonom / Ekonomka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Dekoratér / Dekoratérka, Správce / správkyně objektu, Dělník / Dělnice, Realitní makléř / makléřka, Stavební technik / technička, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Kontrolor / Kontrolorka, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Pizzař / Pizzařka, Přípravář / Přípravářka v gastronomii, Šéfkuchař / Šéfkuchařka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vinohrady, Praha, Modřany, Praha, Smíchov, Praha, Michle, Praha, Slivenec, Praha, Nové Město, Praha, Hloubětín, Praha, Stodůlky, Praha, Vokovice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Celá ČR, Vysočany, Praha, Dolní Chabry, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Černý Most, Praha, Břevnov, Praha, Dejvice, Praha, Horní Počernice, Praha, Krč, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Újezd nad Lesy, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Holešovice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT