- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
HR ASSISTANT with German
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Fluent in ENGLISH and GERMAN? Good at MS EXCEL? Desire to work in an INTERNATIONAL environment?
Then we are looking for YOU !!!
Apply NOW!
Your main responsibilities will be:
- Processing HR transactions (absences, bonuses, onboarding, payroll, process migration etc.)
- Administer standardized functions
- Coordinating and administering specific HR process (employee benefit programs, employee relations, leaves of absence, joining and leaving, personal details changes etc.)
- Solve employee´s queries
- Responsible for analysis, tasks and documentation
- Raising issues with the Team Lead, suggesting solutions
- Participate in projects
REQUIREMENTS:
- Bachelor’s degree in Human Resource Administration, Business Administration, or related field
- Fluent English and German
- Experience in HR, Payroll, Customer Service or Finance is a big plus!
- Advanced command of MS Excel
- Ability to multi-task
- Excellent communication skills (verbal, written)
BENEFITS:
- 25 days of vacation
- Meal vouchers
- Cafeteria
- Health and accident insurance
- Trainings
- Events
- Opportunity for career growth both horizontally and vertically
- Stable employment and high standards of work