- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme divize společnosti Globus ČR, v.o.s., která pro hypermarkety zajišťuje kompletní servis v oblasti výstavby, facility managementu, expanze a nákupu zařízení a služeb potřebných pro jejich správu a provoz.
Do oddělení technického nákupu hledáme v současné době posilu na pozici nákupčího.
Technický nákupčí v Globusu zajišťuje dodávky materiálu, zařízení a služeb do hypermarketů a administrativního centra na základě plánovaných i aktuálních požadavků. Škála záběru je velmi široká od kancelářského nábytku, přes manipulační techniku energie a služby až k technologiím, jako je například chlazení nebo osvětlení.
V současné době hledáme do našeho týmu kolegu nebo kolegyni se zkušeností z oblasti chlazení a chladícího nábytku, případně někoho, kdo má technické základy a rád by se takovýmto technologiím věnoval.
Očekáváme, že najdeme hotového nákupčího, který bude mít přehled o všech komoditách, které nakupujeme, ale uvítáme i nákupčího, který neznámou komoditu přijme jako výzvu a statečně a zodpovědně se jí zhostí.
Vaším úkolem bude komunikace s interním zákazníkem, vyjednávání s dodavateli, realizace výběrových řízení, ale také spolupráce na nových projektech nebo řešení reklamací. Součástí toho všeho je také potřebná administrativa, tvorba objednávek a příprava i uzavírání smluv.
Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky za 109,-
- celoroční sleva 10 % na nákupy v Globusu
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,- ročně
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?