- 35 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme divize společnosti Globus ČR, v.o.s. , která pro hypermarkety zajišťuje kompletní servis v oblasti výstavby, facility managementu, expanze a nákupu zařízení a služeb potřebných pro jejich správu a provoz.
Do oddělení technického nákupu hledáme v současné době posilu na pozici nákupčího.
Technický nákupčí v Globusu zajišťuje dodávky materiálu, zařízení a služeb do hypermarketů a administrativního centra na základě plánovaných i aktuálních požadavků. Škála záběru je velmi široká od kancelářského nábytku, přes energie, osvětlení až k manipulační technice nebo třeba přístřešků pro nákupní vozíky.
Neočekáváme, že najdeme hotového nákupčího, který bude mít přehled o všech komoditách, které nakupujeme, ale nákupčího, který neznámou komoditu přijme jako výzvu a statečně se jí zhostí.
Čeká Vás komunikace s interním zákazníkem, vyjednávání s dodavateli, realizace výběrových řízení, ale i řešení reklamací. Součástí toho všeho je také potřebná administrativa smluvního vztahu, a tedy tvorba objednávek a příprava a uzavírání smluv.
V současné době se nám hodí někdo, má zkušenost s nákupem slaboproudých zařízení, jako je CCTV, případně má blízko ke slaboproudým systémům. Není to však podmínkou.
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.