O nás
Pro našeho klienta hledáme pro strategické řízení provozu v Č. Budějovicích a poboček v Praze vhodného kandidáta nebo kandidátku na pozici Operation Manager (m/ž) – výroba & logistika.
Lokalita: Praha / České Budějovice
Náplň práce:
- Strategické řízení a směřování provozu v Českých Budějovicích a poboček v oblasti Prahy
- Neustálá optimalizace procesů a provozních ukazatelů
- Rozvoj vedoucích pracovníků v Českých Budějovicích a pobočkách v Praze
- Vedení iniciativ v oblasti inovací a digitalizace v rámci společnosti
- Podpora poboček při plánování, řízení a kontrole probíhajících projektů
- Efektivní a efektivní řízení projektů, informačních toků a zúčastněných stran v rámci skupiny
- Spolupráce a týmové vedení s existujícím managementem
Co od Vás očekáváme:
- Minimálně bakalářské ukončené technické a/nebo ekonomické vzdělání
- Min. 5 let praxe na manažerské pozici v oblasti výroby či logistiky
- Ochotu cestovat v rámci zaškolení do ostatních okolních zemí
- Zkušenost s Lean managementem je velkou výhodou
- Silné manažerské a organizační schopnosti
- Schopnost samostatně pracovat, flexibilitu a vysokou míru loajality
- Aktivní znalost češtiny a angličtiny (znalost němčiny je výhodou)
Co Vám můžeme nabídnout:
Stabilní zázemí mezinárodní rodinné firmy
- Práci v udržitelně orientovaném a inovativním prostředí s moderní technologií a procesy
- Rozmanitou činnost v mezinárodně úspěšné skupině působící v 11 zemích Evropy
- Motivovaný, profesionální a přátelský tým s úzkým napojením na vedení společnosti
- Důkladné zaškolení a možnost dalšího odborného růstu a kariérního postupu
- Moderní pracovní vybavení (Lenovo notebook, iPhone, nejnovější IT systémy)
- Odpovídající finanční ohodnocení od 100 000 Kč (40 h/týden) s možností navýšení dle zkušeností a kvalifikace, plus variabilní složka vázaná na plnění cílů
Benefity
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí