Specialista administrativy a zákaznického servisu

Český Těšín
25.000 – 35.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Polský jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Řidičské oprávnění
Skupina B
Kontakt
Miroslava Kupková, zobrazit tel. číslo

O nás

Jsme LOVELEC – česká značka elektrokol ze srdce Slezska, se sídlem v Českém Těšíně.  
Už více než 15 let s vášní navrhujeme a vyrábíme elektrokola, která spojují funkčnost, moderní technologie a styl. Naším cílem je zpříjemnit každodenní dopravu – ve městě, v terénu i na dlouhých trasách – tak, aby byla pohodlnější, zábavnější a udržitelnější.  
Jsme rodinná firma, ale myslíme ve velkém. Naše kola jezdí po silnicích v Česku, Polsku, na Slovensku a dalších evropských trzích. Každý model vzniká díky týmu lidí s vášní pro kola, techniku a design. Neustále se rozvíjíme, investujeme do nových projektů a zvyšujeme kvalitu našich produktů.  
Momentálně hledáme posilu do týmu – administrativního specialistu se zaměřením na zákaznický servis, který bude hrát klíčovou roli v každodenní komunikaci se zákazníky a podpoře našich obchodních procesů. Hledáme někoho, kdo rozumí potřebám zákazníků, má organizační schopnosti, je pečlivý, a zároveň dokáže efektivně pracovat s daty a interními systémy. Úkolem administrativního specialisty bude zajišťovat plynulý chod zákaznického servisu, vyřizovat požadavky klientů, spravovat objednávky a podílet se na zlepšování zákaznické zkušenosti. 

 
Hledáš práci, která tě bude naplňovat a umožní Ti se realizovat? 

  • 👉 Pojď s námi pracovat na rozvoji značky elektrokol LOVELEC. 
  • 👉 Vlož svoje DNA do značky, pracuj přímo u výrobce a podílej se na tvorbě silného brandu v e-mobility. 
  • 👉 Staň se členem mladého progresivního týmu, u nás se nudit nebudeš. 

Náplň práce:

  • Zajišťování administrativních náležitostí (administrativa servisu, prodejny a online prodeje) 
  • Vedení evidence 
  • Zpracovávání materiálů a dokumentů 
  • Vyhledávaní informací a příprava podkladů pro další zpracování 
  • Udržování pořádku v dokumentech a databázích 
  • Komunikace s klientem (osobně, telefonicky, e-mailem) 
  • Řešení běžné denní agendy 
  • Spolupráce s kolegy z jiných oddělení 

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání SŠ nebo VŠ 
  • Předchozí praxe na obdobné pozici (cyklo průmysl výhodou) 
  • Velmi dobrou znalost českého jazyka (slovem i písmem) 
  • Velmi dobrou znalost polského jazyka (slovem i písmem) 
  • Znalost angličtiny – výhodou 
  • Dobrou znalost práce na PC s textovými a tabulkovými programy 
  • Samostatnost, spolehlivost, pečlivost 
  • Schopnost práce v týmu i samostatné koordinace aktivit 
  • Velmi dobré komunikační schopnosti 
  • Odolnost vůči stresu 
  • ŘP sk. B 

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Zajímavou práci v mladém kolektivu s velkou možnosti seberealizace 
  • Podílení se na budování a rozvoji brandu v e-mobility 
  • Možnost pracovat přímo u výrobce elektrokol – možnost přímého vlivu na finální produkt 
  • Zaměstnanecké slevy na produkty v našem portfoliu 
  • 20 + 5 dní dovolené 
  • Příspěvek na stravování 

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

LOVELEC s.r.o.
Nádražní 41/5
737 01 Český Těšín

IČO: 22364358
Datová schránka: 3pp33ka
Další informace:
GPS: 49.746171,18.622711,
S-JTSK: -447023.23 -1113508.85, RUIAN: 5762227

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Co to je a jak vypočítat průměrný výdělek

Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.