- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Operation Manager| RETAIL
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Hledáme zkušeného Retail Operations Manažera!
Máte zkušenosti s řízením maloobchodní sítě?
Umíte pracovat s KPI a hledat způsoby, jak zlepšit efektivitu a zvýšit prodeje?
Dokážete zajistit špičkový zákaznický servis ve všech prodejnách?
Jste schopni jednat s klíčovými partnery a dodavateli?
Pokud jste na tyto otázky odpověděli ANO, možná hledáme právě vás!
Co bude vaším úkolem?
- Zajistit hladký chod maloobchodní sítě v souladu s interními a lokálními předpisy
- Řídit KPI, analyzovat data a optimalizovat procesy ke zvýšení efektivity a prodejů
- Zaručit konzistentní a vynikající zákaznický servis v celé síti prodejen
- Koordinovat spolupráci se zaměstnanci, dodavateli, pronajímateli a dalšími partnery
- Spolupracovat s vedením na získání potřebných licencí a rozšiřování sítě
- Implementovat obchodní plán a splnit stanovené cíle v oblasti expanze, tržeb a nákladů
- Efektivně řídit náklady, připravovat rozpočty a minimalizovat odchylky od plánů
- Připravovat pravidelné reporty o výkonnosti a prodejích pro měsíční meetingy
- Analyzovat konkurenci a maloobchodní trh
POŽADAVKY:Co by měl náš kandidát splňovat?
- Alespoň 3 roky zkušeností v oblasti retail managementu nebo řízení maloobchodních operací
- Prokazatelné zkušenosti s vedením rozsáhlé maloobchodní sítě
- Schopnost analyzovat KPI, optimalizovat procesy a zavádět strategická opatření ke zvýšení efektivity
- Zkušenosti s řízením nákladů, tvorbou rozpočtů a minimalizací odchylek od plánů
- Výborná znalost anglického jazyka pro interní komunikaci a komunikaci s dodavateli
- Znalost českého či slovenského jazyka pro komunikaci s kolegy
- Analytické myšlení a schopnost strategického plánování
BENEFITY:
- konkurenční plat a benefity
- možnost být u růstu nového projektu



