- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Pro našeho významného klienta – dynamickou potravinářskou společnost, kde je kvalita a bezpečnost výroby naprostou prioritou – hledáme PROVOZNÍHO KVALITÁŘE!
Hledáme asertivního a průbojného odborníka, který dohlédne na špičkový standard výroby. Máte chemické či potravinářské vzdělání, alespoň krátkou praxi v kvalitě a znalost pojmů jako HACCP či IFS jsou pro vás samozřejmostí? Pak jste náš člověk!
Pošlete nám svůj životopis!
* Zajištění provozu systému kvality a bezpečnosti potravin (FSMS)
* Zodpovědnost za kontrolu vstupních surovin, meziproduktů a hotových výrobků
* Příprava vzorků do laboratoře
* Kontrola dodržování technologických postupů výroby a zákonných požadavků na výrobu a prodej potravin
* Kontrola dodržování nastavených interních standardů (včetně spolupráce na inovaci)
* Účast na interních i extérních auditech (IFS, SVS aj.) a interních inspekcích
* Zodpovědnost za správu a aktualizaci dokumentace systému bezpečnosti potravin
* Zpracování reklamací (včetně vyhodnocování)
* Vzdělání chemického nebo potravinářského oboru
* Alespoň krátkodobá praxe na obdobné pozici ve kvalitě v potravinářství, přednostně v masném či mlékárenském
* Znalosti v oblasti HACCP, IFS, metrologie nebo senzorické analýze
* Znalost angličtiny - nemusí být perfektní, ale nesmíte se bát mluvit (komunikace se zahraničními zákazníky, pracovníky a v případě zahraničního auditu)
* Asertivní jednání, průbojnost a zodpovědnost
* Měsíční bonusy a prémie
* Příspěvek na dojíždění
* Propracovaný adaptační program
* Možnost osobního rozvoje a vzdělávání
* Zdarma stravování v jídelně v rámci firmy
* Příspěvek na penzijní pojištění
* Možnost slev na potravinové výrobky
* Místo výkonu práce: Brno - venkov (severozápad od Brna)

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.