☎️ Pracuj pro pracovní portál - skvělá příležitost! 🎯
- Vinohrady, Praha
- Coweo Technologies s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Dolní Beřkovice |
Firma | STATECH s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Obchod, nákup a prodej zboží, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Firma STATECH s. r. o. vznikla na konci roku 2005 jako menší rodinná firma. Dnes jsme členem nadnárodní skupiny TVH a mateco holdingu a díky kvalitním službám, které poskytujeme po celém území České republiky, jsme také lídrem v oblasti pronájmu, prodeje a servisu na trhu. Naše stroje jsou užitečné nejen pro běžnou těžkou práci na stavbách, ale i při běžné údržbě ve výrobních halách, veřejného osvětlení, instalaci billboardů či při práci na Vašem domě. S více než 1600 stroji ve flotile a 8 pobočkami v různých krajích jsme největší půjčovnou pracovních plošin v České republice. Posouváme možnosti údržby a výstavby výškových staveb a objektů. V naší společnosti najdete nejen rozmanitost v oblasti servisu strojů, ale Vaše práce Vám nabídne také pohled na svět z výšky.
Oddělení servisu je jedním ze stavebních pilířů naší firmy a je naší prioritou dopravit k zákazníkovi stroje bezpečné a v nejlepší kvalitě. S tím souvisí i práce kolegů v backoffice.
Asistentka má na starosti záležitosti s řešením náhrad škod na půjčovaných strojích.
Administrativně i organizačně pomáhá zajišťovat chod oddělení servisu.
Objednává kancelářské potřeby, vytváří nákupní objednávky, zálohové faktury zakládá zákazníky do CRM.
Rozděluje pracovní oděvy zaměstnancům, plánuje víkendové služby kolegů.
Zastupuje koordinátorku školení v době její nepřítomnosti (dovolená, apod.).
Středoškolské vzdělání zakončené maturitou.
Máte rádi administrativu a umíte si udělat ve věcech pořádek.
Jste samostatní, pečliví a máte aktivní přístup k práci.
Jste organizačně schopní.
Nechceme po Vás multitasking na profi úrovni a zvládání 10 úkolů najednou. Budeme rádi, když si práci zorganizujete tak, aby na konci dne těch 10 úkolů bylo hotovo.
Dobré komunikační schopnosti, které budete potřebovat při komunikaci se zákazníky.
Anglický jazyk slovem i písmem je výhodou.
Dobrá znalost MS Office, především Excel a Word, ale nebojíte se ani jiných systémů a rádi se v nich naučíte
Stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě – jsme největší prodejce a pronajímatel pracovních plošin v ČR
Podporu nadřízeného a přátelský tým
Odpovídající mzdové ohodnocení
Rozmanitou pracovní náplň
Firemní telefon
Příspěvek na stravování
20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Pokud cítíte potřebu změnit zaměstnání a chcete začít od začátku, nebo naopak prohloubit svou odbornou způsobilost, právě pro vás jsou vhodné rekvalifikační kurzy. Vysvětlíme si, kdo se může na rekvalifikační kurz přihlásit, jak dlouho trvá, kdo jej zaplatí. Nechybí přehled nejžádanějších rekvalifikačních kurzů.
Onemocněli jste? Nejsme roboti, stát se to může každému. Poradíme vám, jak postupovat. Pro takové případy je zde institut dočasné pracovní neschopnosti. S námi se dozvíte vše o neschopence, vycházkách, kontrolách, které vás mohou navštívit, jak a kým budete v době vaší nemoci zaplaceni a mnoho užitečných rad. Připomeneme vám, jaké jsou vaše povinnosti.
Pokud jste cizincem hledajícím pracovní uplatnění v České republice, je tento článek přímo pro vás. Povíme si o tom, jak cizince z pohledu zaměstnávání úřad práce rozděluje, jak cizincům může pomoci.
V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.
Jaké jsou výhody registrace na úřadu práce, na co máte nárok? Jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním? Na vše vám odpovíme!
Uzavřeli jste se zaměstnavatelem dohodu, kterou chcete ukončit? Povíme si vše o ukončení dohody o pracovní činnosti. Kdy můžete podat výpověď z dohody o pracovní činnosti, kdy můžete zaměstnavatele požádat o podepsání dohody o ukončení dohody o pracovní činnosti a kdy máte právo podat okamžité zrušení dohody o pracovní činnosti.
Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.
V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.
Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.
Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje