- Plný úvazek
O nás
Firma STATECH s.r.o. je stabilní společnost, která za 17 let svého působení ušla hezký kus cesty. Náš stočtyřicetičlenný tým najdete celkem na 8 pobočkách po celé ČR.
Stále rosteme, ale také chceme stabilizovat a zlepšovat naše vnitřní procesy, abychom se mohli věnovat tomu, co nás sem všechny přivedlo – poskytovat našim zákazníkům kvalitní a profesionální servis a bezpečná řešení, která hledají a zároveň vytvářet pracovní prostředí, kde se budeme cítit dobře.
Do našeho servisního týmu hledáme dispečera/ku servisu, který/á bude zodpovědný/á za komunikaci se zákazníky, kterým poskytuje potřebnou podporu a zodpovídá jejich dotazy k poskytovaným servisním službám. Zpracovává poptávky, plánuje a koordinuje veškeré servisní výjezdy a aktivně spolupracuje se servisními techniky daného regionu.
CO VŠECHNO U NÁS BUDETE DĚLAT
-
přijímání a vyřizování e-mailových a telefonických požadavků na servis a jejich zadávání do interního systému
-
plánování servisních výjezdů dle požadavků zákazníků
-
tvorba cenových nabídek a zajištění závazných objednávek od zákazníků
-
komunikace s výrobci plošin
-
zákaznická podpora a administrativní podpora pro oddělení servisu
-
dokládání technického vysvětlení při rozporu fakturace
-
reklamace
-
dohled nad realizací zakázek a kontrola neprovedených servisních zakázek v plánovací aplikaci pro servis na Moravě
-
schvalování placených servisních zakázek v interním (ERP) systému
-
zakládání nových zákaznických strojů do interního systému
-
tvorba nákupních objednávek
-
schvalování faktur od dodavatelů
CO BY VÁM NEMĚLO CHYBĚT
-
středoškolské vzdělání zakončené maturitou (technický obor výhodou)
-
angličtina na komunikativní úrovni
-
pokročilá znalost práce na PC a MS Office (Excel, Word)
-
schopnost pracovat v různých interních systémech a softwarech
-
zkušenosti s ERP nebo jiným interním systémem (SAP, Pohoda, Dynamics) výhodou
-
schopnost číst technickou dokumentaci a orientovat se v technickém pracovním prostředí
-
výborné komunikační schopnosti
-
samostatnost, pečlivost, iniciativa
-
profesionální prozákaznický přístup
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT:
-
stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě, která si však stále udržela neformální rodinnou atmosféru
-
zaměstnání u největšího pronajímatele a prodejce pracovních plošin v ČR
-
podporu nadřízeného se smyslem pro humor a přátelský kolektiv, který spolu dobře vychází
-
odpovídající mzdové ohodnocení
-
potřebná školení a další odborná školení zaměřená na pracovní plošiny
-
rozmanitou pracovní náplň
-
firemní telefon, laptop
-
příspěvek na stravování (stravenkový paušál 99,- Kč za odpracovanou směnu)
-
pracovní dobu po-pá 7:00 – 15:30 hodin.
-
20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
-
možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, příspěvek na výuku anglického jazyka
-
roční bonus
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Cyclist-friendly office
- Parkoviště



