- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
Firma STATECH s.r.o. je stabilní společnost, která za 17 let svého působení ušla hezký kus cesty. Náš stočtyřicetičlenný tým najdete celkem na 8 pobočkách po celé ČR.
Stále rosteme, ale také chceme stabilizovat a zlepšovat naše vnitřní procesy, abychom se mohli věnovat tomu, co nás sem všechny přivedlo – poskytovat našim zákazníkům kvalitní a profesionální servis a bezpečná řešení, která hledají a zároveň vytvářet pracovní prostředí, kde se budeme cítit dobře.
Do našeho servisního týmu hledáme dispečera/ku servisu, který/á bude zodpovědný/á za komunikaci se zákazníky, kterým poskytuje potřebnou podporu a zodpovídá jejich dotazy k poskytovaným servisním službám. Zpracovává poptávky, plánuje a koordinuje veškeré servisní výjezdy a aktivně spolupracuje se servisními techniky daného regionu.
přijímání a vyřizování e-mailových a telefonických požadavků na servis a jejich zadávání do interního systému
plánování servisních výjezdů dle požadavků zákazníků
tvorba cenových nabídek a zajištění závazných objednávek od zákazníků
komunikace s výrobci plošin
zákaznická podpora a administrativní podpora pro oddělení servisu
dokládání technického vysvětlení při rozporu fakturace
reklamace
dohled nad realizací zakázek a kontrola neprovedených servisních zakázek v plánovací aplikaci pro servis na Moravě
schvalování placených servisních zakázek v interním (ERP) systému
zakládání nových zákaznických strojů do interního systému
tvorba nákupních objednávek
schvalování faktur od dodavatelů
středoškolské vzdělání zakončené maturitou (technický obor výhodou)
angličtina na komunikativní úrovni
pokročilá znalost práce na PC a MS Office (Excel, Word)
schopnost pracovat v různých interních systémech a softwarech
zkušenosti s ERP nebo jiným interním systémem (SAP, Pohoda, Dynamics) výhodou
schopnost číst technickou dokumentaci a orientovat se v technickém pracovním prostředí
výborné komunikační schopnosti
samostatnost, pečlivost, iniciativa
profesionální prozákaznický přístup
stabilní zaměstnání v úspěšné mezinárodní firmě, která si však stále udržela neformální rodinnou atmosféru
zaměstnání u největšího pronajímatele a prodejce pracovních plošin v ČR
podporu nadřízeného se smyslem pro humor a přátelský kolektiv, který spolu dobře vychází
odpovídající mzdové ohodnocení
potřebná školení a další odborná školení zaměřená na pracovní plošiny
rozmanitou pracovní náplň
firemní telefon, laptop
příspěvek na stravování (stravenkový paušál 99,- Kč za odpracovanou směnu)
pracovní dobu po-pá 7:00 – 15:30 hodin.
20 dní dovolené + 5 dní osobního volna
možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, příspěvek na výuku anglického jazyka
roční bonus
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.