- 28 000 – 29 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

KDO JSME
Jsme sportovní centrum v Novém Lískovci s nejširší nabídkou sportovních aktivit v Brně.
Hledáme nadšenou kolegyni na recepci centra, která s námi potáhne za jeden provaz a bude chápat, že spokojený klient je našim cílem – a to není zadarmo!
KOHO HLEDÁME:
• někoho, kdo umí pracovat samostatně a zároveň dokáže být součástí i oporou týmu
• člověka se selským rozumem, který hledá řešení a nehledá výmluvy, proč něco nejde
• ke klientům jsme vstřícní, milí a usměvaví v osobní komunikaci i mailech, a totéž očekáváme i od Vás, i když třeba nebudete mít svůj den
VYŽADUJEME
• středoškolské vzdělání s maturitou
• dobrou znalost MS Office, do všeho ostatního Vás pečlivě a rádi zaškolíme
• komunikativní úroveň anglického jazyka (jednání s klienty)
CO BYSTE MĚLI MÍT NA STAROST:
• komunikaci s klienty našeho centra (prodej vstupů, podávání informací, provádění rezervací)
• práci s rezervačním systémem Member Pro
• vedení hotovostní pokladny recepce
• udržování pořádku
• drobnou administrativu
CO NABÍZÍME:
• práci na plný či zkrácený úvazek, nástup dle dohody
• dobré finanční ohodnocení
• možnost kariérního růstu
• mladý a přátelský pracovní kolektiv
• zaměstnanecké benefity + Multisport karta plně hrazená zaměstnavatelem
• zázemí stabilní společnosti
• dvousměnný provoz (ranní směna 6:30–14:30, odpolední směna 14:30–22:30)
Cítíte, že by to pro Vás mohlo být to pravé?
Pak se těšíme, až se s Vámi potkáme a že ten, koho hledáme, jste právě Vy.
Zasláním svého životopisu souhlasíte se zpracováním a shromažďováním Vašich osobních údajů společností fit4all CENTRUM s.r.o. za účelem zprostředkování zaměstnání.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?