
HOFMANN WIZARD s.r.o.
Plánovač materiálu (ž/m) - možnost práce home office (A10367)
O nás

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Popis
• Objednávání a zajištění včasného dodání materiálu podle výrobního plánu
• Operativní řízení dodávek zboží
• Nastavení kmenových dat dílů v systému
• Komunikace s Gerlachem ohledně proclení
• Komunikace s dodavateli
• Zajišťování přeprav, optimalizace skladových zásob
• Spolupráce s ostatními členy týmu logistiky, nákupu, výroby atd.
Požadujeme
• SŠ vzdělání
• Alespoň 2 roky praxe ve výrobní společnosti a min. 1 rok praxe na pozici plánování materiálu
• Prokazatelná uživatelská znalost MS Office – hlavně EXCEL
• Praktická zkušenost s ERP systémy (SAP by byl velkou výhodou)
• Znalost AJ na komunikativní úrovni (min. B2) PODMÍNKOU
• Zodpovědnost, pečlivost, proaktivní přístup, týmový hráč
• Komunikativní a analytické schopnosti
Nabízíme
• Zajímavé platové ohodnocení
• Smlouva na dobu určitou (zástup za RD na 2 roky), zkušební doba 4 měsíce
• Možnost pracovat 3 dny v týdnu home office
• flexibilní pracovní doba
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na letní dovolenou ve výši 25 % z hrubé měsíční mzdy
• Příspěvek na Vánoce ve výši 25 % z hrubé mzdy měsíční mzdy
• Stravování zdarma
• Roční bonus v závislosti na hospodaření společnosti
• Bonus za senioritu
• Sodexo Cafeteria nebo Multisport karta v hodnotě 6.000 Kč
• Příspěvek na dopravu 3 Kč/km - hrazena 1 cesta do práce
• Nástup přímo pod firmu do kmene