- 80 000 Kč
- Plný úvazek

Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• Objednávání a zajištění včasného dodání materiálu podle výrobního plánu
• Operativní řízení dodávek zboží
• Nastavení kmenových dat dílů v systému
• Komunikace s Gerlachem ohledně proclení
• Komunikace s dodavateli
• Zajišťování přeprav, optimalizace skladových zásob
• Spolupráce s ostatními členy týmu logistiky, nákupu, výroby atd.
• SŠ vzdělání
• Alespoň 2 roky praxe ve výrobní společnosti a min. 1 rok praxe na pozici plánování materiálu
• Prokazatelná uživatelská znalost MS Office – hlavně EXCEL
• Praktická zkušenost s ERP systémy (SAP by byl velkou výhodou)
• Znalost AJ na komunikativní úrovni (min. B2) PODMÍNKOU
• Zodpovědnost, pečlivost, proaktivní přístup, týmový hráč
• Komunikativní a analytické schopnosti
• Zajímavé platové ohodnocení
• Smlouva na dobu určitou (zástup za RD na 2 roky), zkušební doba 4 měsíce
• Možnost pracovat 3 dny v týdnu home office
• flexibilní pracovní doba
• 5 týdnů dovolené
• Příspěvek na letní dovolenou ve výši 25 % z hrubé měsíční mzdy
• Příspěvek na Vánoce ve výši 25 % z hrubé mzdy měsíční mzdy
• Stravování zdarma
• Roční bonus v závislosti na hospodaření společnosti
• Bonus za senioritu
• Sodexo Cafeteria nebo Multisport karta v hodnotě 6.000 Kč
• Příspěvek na dopravu 3 Kč/km - hrazena 1 cesta do práce
• Nástup přímo pod firmu do kmene
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?