- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro metodické vedení 3 poboček malého výrobního závodu hledáme vhodného kandidáta/kandidátku na pozici Hlavní účetní.
- Přímé vedení a dozorování tří poboček malého závodu vč. mzdového účetnictví
- Denní kontrola účetnictví jednotlivých poboček
- Metodické vedení / poradenství
- Schvalování plateb, zadávání do banky
- Zpracování roční účetní uzávěrky všech poboček
- Měsíční reporting skupiny majitelům společnosti, týdenní reporting salda
- Statistiky čtvrtletní, roční + ČNB, výkaznictví
- Příprava a schválení finančního a investičního plánu všech poboček
- Příprava ročních valných hromad ve všech pobočkách
- Controlling a porovnání měsíčních výsledků s plánem společnosti
- Kontrola nákladů, při zjištění odchylek zpracování rozboru, komunikace s pobočkami
- Zpracování adhoc analýz a ekonomických podkladů
- Kalkulace poplatků a služeb vůči pobočkám, Kalkulace finančních produktů
- Komunikace s daňovými poradci, auditory, bankou, pojišťovnou a firemními právníky
- Účast při kontrolách státních institucí
- VŠ vzdělání ekonomického směru, případně SŠ s praxí více než 10 let
- Prokazatelná praxe na pozici hlavní účetní, případně finanční manažer, min. 5 let
- Aktivní znalost anglického jazyka min. na úrovni B2
- Výborná znalost účetních a daňových předpisů
- Pokročilá znalost finančního účetnictví
- Zkušenost v controllingu
- Pokročilá znalost MS Office + účetních systémů (ABRA výhodou)
- Analytické myšlení, pečlivost, zodpovědnost
- Velmi dobré organizační a komunikační dovednosti
- Odolnost vůči práci pod stresem
- Trestní bezúhonnost
- Pestrou a zodpovědnou pracovní pozici v managementu firmy
- Zajímavé fixní platové očekávání + měsíční bohus dle plnění KPI
- Roční cílové prémie
- Možnost odborného a jazykového zdělávání
- Částečná flexibilní doba
- Příspěvek na stravné
- Dovolená navíc v závislosti na odpracovaných letech
- Firemní akce
- Nástup ideálně v září
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?