- 28 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáme energického Account Managera pro náš tým, který bude odpovědný za budování a udržování silných vztahů s našimi klienty. Jsi-li řidič, umíš trochu anglicky a máš drive, který nám chceš ukázat? Přihlas se!
• Budete mít na starosti rozvíjení portfolia stávajících klientů a vyhledávání nových obchodních příležitostí se zaměřením na telekomunikační řešení.
• Vedení obchodních jednání (získávání zákazníků, prezentace zboží a služeb, uzavírání smluv)
• Reprezentace na eventech
• Vyjednávání smluv a cen
• Udržování vztahů se stávajícími zákazníky
Minimálně SŠ ideálně v oblasti obchodu a ekonomie.
Praktické zkušenosti v oblasti prodeje či zákaznického servisu
Dobrá znalost programů MS Office, především Excel
Silný výsledkově orientovaný přístup
Výborné komunikační a prezentační schopnosti.
Znalost angličtiny alespoň na úrovni B1 bude potřeba
Aktivní řidič sk.B podmínkou
Fixní mzdu a odměny z uskutečněných obchodů - motivační bonusový systém, bez zastropování odměn.
Stabilní společnost působící přes 20 let na trhu s dobrým jménem.
Kvalitní zaučení a stálou podporu teamu
Flexibilní pracovní doba a možnost práce z domova.
Příspěvek na stravenkovou kartu a jazykové vzdělávání.
K dispozici služební vůz.
5 týdnů dovolené
2 sickday
Služební notebook a telefon
Kafeterie
Kanceláře v Brně
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?