- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Aktuálně hledám v regionu Královéhradecký/Pardubický kraj nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodního zástupce pro pracovní oděvy!
Ideální kandidát je rozeným obchodníkem, nezaměřuje se pouze na katalogový produkt, ale dokáže svým klientům poskytnou kompletní servis a služby. Je to profík s reprezentativním vystupováním a nezalekne se akvizic ani jednání s TOP manažery!
Náplň práce:
- mapování regionu a vyhledávání nových obchodních příležitostí (z větší části)
- péče o stávající klienty
- vedení obchodních jednání, příprava řešení "na míru
- práce v terénu + Home office
- praxe na obchodní pozici (ideálně obor služeb)
- zkušenosti s korporátními klienty
- aktivní přístup, výborné komunikační a prezentační schopnosti
- profesionální vystupování, samostatnost a spolehlivost
- řp. B a práce na PC
- fixní mzdu + bonusy
- služební automobil i k soukromým účelům
- vybavení pro obchodní činnost a HO (mobil, ntb, tiskárna)
- 5 týdnů dovolené
- příspěvky na volnočasové aktivity
- stravenky
Zaujala Vás nabídka? Pak se budu těšit na Váš životopis - zasílejte prosím přes "odpovědět".
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?