AI GURU: dream full time job ve VUCH

Lukavička, Lukavice, Chrudim
25.000 – 35.000 Kč
Firma
Jazykové znalosti
Anglický jazyk (Pokročilý B2) ,
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Hledáme nadšeného a zvídavého kolegu, který pomůže celé firmě využívat potenciál umělé inteligence. Někoho, kdo se hloubkově zajímá o problematiku AI a jeho znalost a zvídavost nekončí chatemGPT. Tvoříme pozici, která má budoucnost a kde načerpáš neocenitelné zkušenosti, vytvoříš nejeden USE CASE a pomůžeš ještě víc nakopnout FASHION BRAND.

Tvým úkolem bude zkoušet nové AI nástroje, zavádět je do praxe, školit kolegy a pomáhat jim s prvními kroky, ať už jde o práci s texty, daty, zákaznickou podporou nebo marketingem. Step 2 - tvořit AI nádhery (Videa, fotky, vizuály). Samozřejmostí je sledování trendů, konkurence v oblasti AI, apod.

Budeš fungovat jako interní průvodce světem AI – někdo, kdo testuje, vysvětluje a pomáhá přetavit technologii do reálné hodnoty pro náš byznys. Na rovinu. Víc cool, kreativní, zábavná, užitečná pozice momentálně neexistuje. Leda...no nic moc nás nenapadá. Dej o sobě vědět a napiš nám co tě na AI baví, v čem děláš, klidně pošli svoje výstupy, cokoliv, co Tě napadne, že bychom měli vědět.

Pozice je za nás nejvhodnější pro hype absolventy VŠ, případně SŠ, který se toho nebojej. Vzdělání v kreativní nebo technické oblasti je možnou výhodou, nikoliv však podmínkou. Jde nám hlavně o reálný zápal, knowledge, skill a schopnost přemýšlet nad tím, jak AI uchopit, aplikovat, rozšiřovat, používat a implementovat.

Na čem budeš dělat:

  • Mapovat a testovat nové AI nástroje (ChatGPT, Claude, Perplexity, Midjourney, Notion AI, Copilot, atd. atd.)
  • Vytvářet interní návody, šablony a školení, jak AI používat v různých odděleních (marketing, obchod, logistika, zákaznická podpora, HR, management)
  • Pomáhat kolegům s konkrétními úkoly – přepis textů, sumarizace dokumentů, generování nápadů, tvorba reportů
  • Vyhledávat příležitosti, kde AI může šetřit čas nebo zvyšovat efektivitu
  • Spolupracovat s vedením na AI strategii a firemních procesech (integrace nástrojů, AI etika, bezpečnost dat)
  • Budovat AI komunitu ve firmě – sdílet tipy, triky a best practices

Příklady projektů...

  • Vytvoření AI asistenta pro jednotlivé týmy
  • Automatizace reportů a přepisů meetingů
  • Školení „Jak psát prompty, které fungují“
  • Interní wiki s AI tipy pro každý tým
  • Práce s audivizuálním výstupem
  • A další, co nás ani zatím nenapadá...

Co bys měl/a zvládat:

  • Zájem o technologie a chuť experimentovat
  • Zkušenost s používáním AI nástrojů (ChatGPT, Copilot, Notion AI, Google Workspace AI apod.)
  • Schopnost jednoduše vysvětlit technické věci netechnickým lidem
  • Praktické myšlení – chápeš, že AI má pomáhat, ne komplikovat
  • Samostatnost, dobrá komunikace, trpělivost a smysl pro humor a trochu toho mentoringu v sobě 🙂

Co nabízíme:

  • Možnost formovat AI kulturu ve firmě od začátku
  • Přístup k placeným verzím AI nástrojů
  • Podporu vedení v experimentování a učení se
  • Smysluplnou práci, která ovlivní, jak bude firma fungovat v budoucnu

A k tomu navíc...

  • 25 dní dovolenky
  • 3 sicky
  • Káves po celý den dle libosti
  • Pracovní dobu, která se ti umí přizpůsobit
  • Firemní akce a akcičky
  • Příspěvek na stravování
  • 5 000 Kč budget na produkty VUCH
  • 40% sleva
  • Slevy u partnerských e-shopů (Astratex, Grizly, Ovečkárna, Spokojený pes, Sport obchod aj.)
  • Dog a baby friendly office
  • Pracovní prostředí, které jen tak někde nenajdete

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Dog-friendly office

Sídlo firmy

Vuch s.r.o.
Lukavička 26
538 21 Lukavice

IČO: 04522150
Datová schránka: h9da498
Další informace:
GPS: 49.955018,15.795445,
S-JTSK: -644634.31 -1078200.57, RUIAN: 5193907

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.