- Zkrácený úvazek

Jsme česká personální a poradenská agentura a specializujeme se na výběr zaměstnanců / recruitment, psychodiagnostické testy uchazečů o práci i stávajícího personálu, outsourcing / agenturní zaměstnávání a personální poradenství na území celé ČR. Pro naše mezinárodní klienty obsazujeme vysoce specializované pracovní pozice i mimo hranice ČR, tj. v PL, HU, A, SK.
► vhodné i pro juniory se vzděláním v oblasti logistiky
► nebudete nikam jezdit, práci lze vykonávat z kanceláře
► nutná je komunikativní znalost AJ - slovem i písmem
► hodit se bude i praxe z operativy námořních/leteckých přeprav a chuť budovat byznys
► vzdělání nebo praxe v oblasti logistiky, dopravy, spedice
► komunikativní AJ
► Znalost produktů námořní nebo letecké přepravy
► Obchodní myšlení
► Organizační a komunikační schopnosti
► Komunikace se zákazníky, zákaznický servis
► Zodpovědnost za rozvoj obchodních aktivit firmy - námořní/letecké přepravy
► Nabídka služeb, akvizice
► Analýza trhu, identifikace nových potřeb zákazníků
► Prezentace firmy, zpracování cenových nabídek
► Péče o zákazníky
Místo výkonu práce: Letiště
► Motivující finanční ohodnocení - dle vašich výsledků - fixní mzda i bonusový systém - cca 40-80.000 Kč
► Zázemí silné společnosti, atraktivního zaměstnavatele s řadou benefitů, na skvělý tým kolegů, kteří spolu táhnou za jeden provaz.
► Umožníme Vám osobní rozvoj a profesní růst, zaučíme Vás
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?