Hledáš práci v kanceláři?
Tak si na správném místě!
Pro našeho vedoucího hledáme pomocnou ruku v podobě asistentky. Tak se pojď dozvědět, co tě u nás čeká!
Nabízíme ti:
- Fixní mzdu ve výši 30 000 Kč
- Flexibilní pracovní dobu – jestli začneš v 6:00 nebo v 10:00 je jen na tobě)
- Dostaneš benefit kartu, kterou můžeš využívat na svoje aktivity (wellness, posilovnu a další)
- Dáme ti výhodný tarif
- Volné víkendy a svátky
- Přispějeme ti na stravování
- Každý měsíc ti dáme 1 000 Kč na důchodové spoření
- Získáš praxi v mnoha směrech – nákupčí, HR, účetnictví
O co se budeš starat:
- Chod kanceláře – péče o návštěvy, příprava jednání, péče o kanceláře
- HR – nábor nových zaměstnanců, administrativa, zařízení lékařských prohlídek, BOZP
- Nákup – objednávky surovin do výroby, kontrola skladu, komunikace s centrálou, inventury
Jaké o tobě máme představy:
- Jsi komunikativní, spolehlivá a samostatná
- Máš SŠ vzdělání
- Umíš pracovat s MS Office
- Zvládáš německý nebo anglický jazyk alespoň na základní úrovni
- Pokud umíš se SAPem, tak super, pokud ne, tak tě rádi naučíme
Tak co, přidáš se k nám? Pošli nám svůj životopis a společně se potkáme. Těšíme se na tebe!