- 32 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí městské části vyhlašuje dne 15. 9. 2025 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent/ka oddělení dotací odboru ekonomického
na dobu neurčitou, s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 26 680,--Kč do 38 570,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 466/2024 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 5 000,-- Kč do 21 000,--Kč. Nástup dohodou.
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku
- státní občan České republiky, občan jiného členského státu Evropské unie nebo občan státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt– nutnost ovládat český jazyk)
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
Další požadavky
požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání; středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017,
požadovaná praxe: praxe v oblasti dotačního a projektového managementu vítána, není podmínkou,
požadované znalosti: znalost dotačního a projektového managementu, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze vítána,
další dovednosti, schopnosti: velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), analytické schopnosti, komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost učit se novým věcem.
Hlavní náplň práce
- vedení kompletní agendy přijímaných dotací
- správa dotačních projektů v době jejich udržitelnosti,
- vyhledávání vhodných dotačních výzev,
- zpracování žádostí o dotace a podkladů pro podání žádosti
- spolupráce s odbory ÚMČ a externí administrátorskou firmou,
- evidence čerpání finančních prostředků z přijatých dotací
Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits nebo Multisport (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření, případně DIP) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, možnost občasné práce z domova
Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd),
Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
a) jméno, příjmení a titul uchazeče,
b) datum a místo narození uchazeče,
c) státní příslušnost uchazeče,
d) místo trvalého pobytu uchazeče,
e) druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
f) datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
a) životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
b) výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením (doklad lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti.
c) ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (doklad lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii).
Zájemce předloží doklady v originále/ověřené kopii podle písm. b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Způsob podání
- prostřednictvím služeb České pošty (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- osobně do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo nám. 700/9, Praha 3 (obálku označte: VŘ a název pracovní pozice),
- e-mailem na adresu podatelny městské části (obdržíte automatické oznámení o doručení, v případě, že se tak nestane – není doručeno), do předmětu uveďte VŘ a název pracovní pozice,
- prostřednictvím datové schránky – eqkbt8g.
Nabídky zasílejte nejpozději do 3. 10. 2025. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.
Informace: Bc. Lenka Jelínková, referentka oddělení personální práce a mezd
Telefon zobrazit tel. číslo
Mgr. Bc. Martina Trochová
tajemnice Úřadu městské části
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.