- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro rodiče
- Vhodné také pro studenty
Mezinárodní firma hledá do svých řad v Praze Vedoucího pobočky s praxí v oboru a s technickým zaměřením. Nutné jsou zkušenosti s vedením týmu. Nabízíme stabilní práci a zajímavé finanční ohodnocení.
- řízení svěřené pobočky s odpovědností za výsledky pobočky
- řízení a vedení kolegů na pobočce
- tvorba firemní strategie a politiky
- jednání se zákazníky a tvorba nabídek
- jednání s dodavateli
- řízení a realizace projektů ve spolupráci s výrobním oddělením
- dodržování obecných firemních standardů, ISO procesů a bezpečnostních směrnic
- spolupráce s ostatními členy našeho týmu napříč všemi pobočkami
- VŠ vzdělání v oboru strojním -- - aktivní řidič
- praxe s vedením týmu min 5 osob
- dobrá znalost anglického jazyka - komunikace s centrálou v zahraničí
- vůdčí schopnosti a pracovní empatie
- prokazatelné praktické znalosti a zkušenosti v oblasti strojírenství (ideálně hydrauliky)
- samostatnost při řešení technických problémů
- schopnost aplikace a dodržování obecných firemních standardů, ISO procesů a bezpečnostních směrnic
- schopnost komunikovat a spolupracovat s kolegy, zákazníky a dodavateli při řešení technických problémů
- orientace na výkon a kvalitu práce
- znalost práce s PC,
- zajímavé mzdové ohodnocení s bonusovou složkou mzdy 60 000 - 100 000 Kč
- profesní růst
- příspěvek na stravování
- firemní mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, příspěvek na dovolenou, nákupní poukázky do vybraného obchodního řetězce, příspěvky při narození dítěte a při příležitostech významných životních a pracovních výročí
- firemní i externí vzdělávání a školení
- zaměstnanecké akce
- dynamické pracovní prostředí
- služební automobil i k soukromým účelům
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?