- 48 800 – 80 400 Kč
- Plný úvazek
Mezinárodní firma hledá do svých řad v Praze Vedoucího pobočky s praxí v oboru a s technickým zaměřením. Nutné jsou zkušenosti s vedením týmu. Nabízíme stabilní práci a zajímavé finanční ohodnocení.
- řízení svěřené pobočky s odpovědností za výsledky pobočky
- řízení a vedení kolegů na pobočce
- tvorba firemní strategie a politiky
- jednání se zákazníky a tvorba nabídek
- jednání s dodavateli
- řízení a realizace projektů ve spolupráci s výrobním oddělením
- dodržování obecných firemních standardů, ISO procesů a bezpečnostních směrnic
- spolupráce s ostatními členy našeho týmu napříč všemi pobočkami
- VŠ vzdělání v oboru strojním -- - aktivní řidič
- praxe s vedením týmu min 5 osob
- dobrá znalost anglického jazyka - komunikace s centrálou v zahraničí
- vůdčí schopnosti a pracovní empatie
- prokazatelné praktické znalosti a zkušenosti v oblasti strojírenství (ideálně hydrauliky)
- samostatnost při řešení technických problémů
- schopnost aplikace a dodržování obecných firemních standardů, ISO procesů a bezpečnostních směrnic
- schopnost komunikovat a spolupracovat s kolegy, zákazníky a dodavateli při řešení technických problémů
- orientace na výkon a kvalitu práce
- znalost práce s PC,
- zajímavé mzdové ohodnocení s bonusovou složkou mzdy 60 000 - 100 000 Kč
- profesní růst
- příspěvek na stravování
- firemní mobilní tarif i pro rodinné příslušníky, příspěvek na dovolenou, nákupní poukázky do vybraného obchodního řetězce, příspěvky při narození dítěte a při příležitostech významných životních a pracovních výročí
- firemní i externí vzdělávání a školení
- zaměstnanecké akce
- dynamické pracovní prostředí
- služební automobil i k soukromým účelům

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.