- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

ATELIÉR pro realizaci komerčního a propagačního vybavení firem a institucí
Okruhy pracovní náplně:
Asistence účetní
obsahuje samostatné vystavování faktur cca 5 denně a přijímání faktur cca 15 denně do systému POHODA, na základě podkladů vč. odeslání
pokladna společnosti v období zástupu účetní
Asistence jednateli společnosti
Obsluha datové schránky společnosti
Zabezpečení zázemí, objednávání občerstvení, timemanagement, péče o návštěvy,
dílčí úkoly, korespondence dle zadání
komunikace s kurýry, přebírání zásilek vč. platby v hotovosti
Asistence projekt. manažerovi
Příprava podkladů pro výběrová řízení od zadavatelů zejména st. institucí v případě soutěžení zakázek jako např. listiny společnosti, smlouvy, přílohy předané projektovým manažerem – komplexní admin. podpora
jednodušší exelové tabulky s výpočty marží jako součást nabídek zákazníkům (i ze zahraniční, materiály mohou být i v angličtině)
Objednávání materiálů dle zadání – výpomoc, urgence dodavatelů, sledování termínů
Česká společnost v Kladně nabízí velkou výhodu lokálního pracovního uplatnění, které je snadno dostupné.
Atraktivní kancelář a prostředí firmy, komunitní a přátelskou atmosféru mezi dlouholetými zaměstnanci.
Začátek pracovní doby v 7.30 h. s ohledem na typ pozice a její náplň je nutné dodržet.
8 hodinovou pracovní dobu pondělí až pátek.
Pracovní smlouvu na jeden rok, následně na dobu neurčitou.
Ohodnocení 27-30 tis. Kč brutto
Pozice je vhodná i pro juniorní zájemce, krátce po škole.
Personální poradenství poskytne Hana Šímová, výhradní náborová kancelář pro tohoto klienta, první setkávání proběhne v týdnu 39. v kanceláři pobočky a s vhodnými zájemce se ve druhé kole potká zástupce společnosti, zadavatele.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?