- Zkrácený úvazek
Náplň práce:
- organizace a péče o návštěvy ve společnosti - rezervace zasedacích místností, zajištění občerstvení, péče o pořádek zasedacích místností, rezervace letenek, zajištění ubytování a dopravy,
- administrativní podpora managementu a zpracování pošty,
- koordinace služeb externích partnerů (úklidová, strážní a stravovací služba),
- spolupráce při organizaci akcí pro zaměstnance,
- správa a údržba dokumentačního systému společnosti - vkládání dokumentace do systému, zabezpečení schvalovacího procesu dokumentace a následné uvolnění.
Co od Vás očekáváme:
- min. středoškolské vzdělání,
- předchozí zkušenost na identické nebo příbuzné pozici min. 1 rok,
- komunikativní znalost AJ,
- řidičský průkaz sk. B,
- velmi dobrá znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint).
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci ve stabilní a silné mezinárodní strojírenské společnosti,
- zajímavé příležitosti profesního rozvoje v rámci vznikající společnosti v Olomouci,
- nové a velmi pěkné pracovní prostředí,
- mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti dané pozice,
- široký sociální program a balíček benefitů pro zaměstnance,
- velmi propracovaný systém zaškolení,
- podporu zkušených kolegů, vstřícný přístup a zájem Vás dále rozvíjet.
Benefity
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na dopravu
- Závodní stravování