- 30 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme servisní agentura, která se stará o komplexní zázemí a služby pro obchodní firmy.
Mezi naše specializace patří marketing, personalistika, PR, office management, správa počítačových sítí, daňové poradenství a mnoho dalších.
Začínáš a hledáš možnosti jak nejlépe nastartovat Tvoji kariéru ?
Uvítáš možnost realizace Tvých nápadů v praxi?
Chceš chodit do práce rád a s úsměvem? Záleží Ti na příjemné atmosféře a přátelském kolektivu?
Pak jsi vhodný kandidát, kterého v tuto chvíli hledáme.
- jsi pozitivně laděná osobnost - tedy mezi nás dobře zapadneš
- na druhou stranu ale umíš dobře reprezentovat, rád se slušně oblékneš
- jsi komunikativní a nebojíš se telefonovat
- dokážeš samostatně pracovat, ale zároveň jsi i týmový hráč
- máš čistý trestní rejstřík
- máš řádně ukončené minimálně SŠ vzdělání - bez ohledu na vzdělání
- cizí jazyk výhodou - nikoliv podmínkou
- budeš pracovat v interním systému společnosti
- budeš s klienty budovat vztah a partnerství, setkávat se s nimi na osobních schůzkách a udržovat vazby telefonickou formou
- analyzuješ potřeby klienta a navrhuješ pro něj vhodná řešení
- eviduješ dokumenty v CRM systému
- úzce spolupracuješ se zkušenějšími členy týmu
- příjemný kolektiv, který ocení Tvé úsilí a práci
- i nějaká ta administrativní agenda a vyhotovení reportů tě u nás nemine
- nadstandardní odměnu nabízí každý, my ti jí skutečně dáme - fix + exkluzivní provize
- krásný výhled z budovy AZ TOWER
- veškeré know-how tě důkladně naučíme (v rámci pracovní doby)
- i kuřáci si u nás přijdou na své - u nás máme i kuřácké pauzy, nekuřáci si zatím mohou dát něco dobrého nebo se projít na čerstvý vzduch
- a protože jsme opravdu fajn parta, rádi spolu občas podnikneme něco i mimo práci, proto ani o teambuildingové akce u nás nepřijdeš
- občerstvení na pracovišti je pro nás samozřejmostí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?