- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Do you enjoy working with the end users? Do you have good German at a communication level or English? Are you interested in IT?
I would like to introduce you to the position, which is for a company operating in Brno.
IT SERVICE DESK WITH ENGLISH AND GERMAN (45. – 50.000 CZK)
*Internal support of IT users.
*Processing of IT requests through tickets, e-mails and phone calls in the ITSM tool.
*Separate resolution of our users' problems.
*Maintenance of operational databases and knowledge documentation.
*Support for the introduction of new IT technologies.
*Cooperation on global IT projects.
*High school/university education.
*Intermediate knowledge of the German language.
*Intermediate knowledge of the English language.
*Previous experience in service desk or second level support.
*Good communication skills, customer approach, ability to work in a team.
*Experience in ITIL and project management.
*Analytical thinking ability and willingness to learn new things.
*Interesting work in an international but compact and friendly IT team.
*Interesting salary evaluation.
*Single shift operation (Monday-Friday) with a flexible approach to working hours.
*Home office.
*Annual premium.
*5 weeks of vacation.
*Pension insurance.
*Meal vouchers.
*Company laptop and mobile phone.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?