- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti s administrací prostředí MS Exchange? Máte praxi ve scriptování v PowerShelli? Rádi byste pracovali v mezinárodní společnosti? Denní komunikace v angličtině Vám nedělá problém?
Zašlete mi váš životopis ještě dnes!
EXCHANGE SUPPORT SPECIALIST (80. - 85.000 Kč)
*2nd a 3rd level support pro Exchange on-prem a Exchange online v hybridní architektuře.
*Další rozvoj infrastruktury Exchange včetně zajištění podpůrných procesů.
*Automatizace správy Exchange pomocí PowerShell.
*Spolupráce na globálních IT infrastrukturních projektech.
*Správa technické dokumentace.
*2 roky praxe na pozici se zaměřením na prostředí Microsoft Exchange.
*Velmi dobrou znalost AJ v psané i mluvené podobě.
*Znalost Active Directory a AzureAD.
*Zkušenost s Microsoft Cloud Technologies.
*Znalost PowerShell se zaměřením na Exchange.
*Dovednosti v oblasti vedení technické dokumentace.
*Samostatnost a schopnost práce v mezinárodním prostředí.
*Práci v globálním týmu při zachování přátelské pracovní atmosféry.
*Možnost dalšího rozvoje v rámci mezinárodních projektů.
*Pružná pracovní doba, možnost využívání home office
*Penzijní připojištění.
*Dovolená navíc.
*Roční bonus.
*Program výhodných mobilních tarifů.
*Stravenky.
*Místo výkonu práce: Brno
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?