- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Máte obchodního ducha a bavilo by vás domlouvat zajímavou spolupráci s majiteli úspěšných společností? Dosud jste se v kariéře věnovali něčemu jinému, ale zjistili jste, že přímý vztah s klientem a obchod by vás naplňoval více? Pokud ano, máme pozici vhodnou přímo pro vás!
Jsme úspěšná česká společnost – LANDMARK HOLDING a.s. a již dvě desetiletí jsme v roli lídra na trhu odborného ekonomického a daňového poradenství. Spolupracují s námi lídři trhu a úspěšné společnosti ve výrobním segmentu, maloobchodu, obchodní řetězce, rodinné firmy ale i technologické a IT společnosti. Naše služby představují vysokou hodnotu, jsou na trhu žádané a klienti je umí ocenit.
Do jedné z naší společnosti v rámci skupiny LANDMARK PROFIT s.r.o. hledáme kolegy a kolegyně na pozici JUNIOR OBCHODNÍK KONZULTANT.
Co vás u nás čeká?
V první řadě na vás čeká akvizice a jednání s majiteli firem. Jako obchodník budete mít zodpovědnost za získávání portfolia nových zákazníků v přiděleném regionu.
Součástí vaší pracovní náplně budou konzultace se stávajícími a potenciálními klienty a prezentace poskytovaných služeb. Budete úzce spolupracovat s vedením společnosti, zlepšovat svoje dovednosti a profesně se posouvat.
Koho hledáme a co od Vás požadujeme?
Hledáme komunikativního, vytrvalého člověka s obchodním talentem a schopností rozeznat potřeby klienta. Jelikož budete první osoba, se kterou bude klient v kontaktu je důležité reprezentativní vystupování a zdravé sebevědomí. Chceme někoho, kdo bude mít chuť a nadšení učit se novým věcem.
Na začátku projdete vstupním proškolením a budou následovat další pravidelná odborná školení.
Dostanete příležitost setkávat se s úspěšnými podnikateli, radit a pomáhat jim být úspěšný ještě více!
Cítíte to? Jste ten správný kandidát? Napište nám, těšíme se.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?