- Plný úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Máš AJ a NJ a chceš mít flexibilní prac. dobu?
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš komunikativní angličtinu a domluvíš se i německy?
Baví tě práce s finančními daty a dokumenty?
Láká tě mezinárodní prostředí a chceš pracovat pro stabilní společnost?
Možná jsi to ty, koho právě hledáme.
Tuhle práci si zamiluješ, pokud:
- hledáš práci v mladém kolektivu a chceš pracovat v partě mladých lidí.
- chceš poznat nové přátele i zkušené profesionály, kteří s tebou budou sdílet své zkušenosti a mnohé se od nich naučíš.
- jsi motivovaný člověk, umíš si práci zorganizovat, takže oceníš flexibilní pracovní dobu.
- rád používáš cizí jazyky, především angličtinu a němčinu.
Co budeš mít na starosti?
- Vystavování účetních dokumentů jako jsou faktury a dobropisy
- Distribuci finálních faktur a souvisejících dokumentů do regionů
- Shromažďování pokladů pro fakturaci
- Upload dat do fakturačního systému a jejich následná kontrola
- Zpracování reportingu a finančních analýz pro různé uživatele
- Komunikaci s interními i externími klienty, zodpovídaní otázek týkajících se fakturace i účetních dokladů
- Dodržování interních procesů a procedur
POŽADAVKY:
Hledáme právě tebe, pokud…
- máš pokročilou angličtinu pro denní komunikaci a středně pokročilou němčinu.
- umíš pracovat s počítačem, používáš MS Office (především Excel).
- jsi motivovaný týmový hráč, který umí pracovat i samostatně.
- znáš finanční procesy
- máš dobré analytické myšlení
Na této pozici bude výhodou pokud:
- máš předchozí pracovní zkušenost z administrativy, financí nebo SSC.
- umíš pracovat ve finančním systému (ideálně SAP).
BENEFITY:
Jaké tě čekají výhody a benefity?
Na jaké benefit se můžete těšit?
- Flexibilní začátek a konec pracovní doby
- Možnost občasné práce z domova (3 dny/měsíčně)
- 5 400 Kč na jazykové vzdělávání a další kurzy
- 2 placené dny na externí školení
- Propracovaný systém interního vzdělávání a rotační program
- 5 týdnů dovolené
- Stravenky
- Kafetérie (v hodnotě 3% hrubého měsíčního platu)
- Úrazové a cestovní připojištění i pro soukromé účely
- Zaměstnanecké slevy
- Občerstvení na pracovišti, včetně košíků s ovocem
- Teambuildingy a zaměstnanecké akce
Lokalita: Praha (v docházkové vzdálenosti stanice metra)