- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Máš vzdělání v IT oboru ale žádnou praxi? Nebo naopak víš, jak naistalovat základní programy, trochu se vyznáš v HW, ale na žádnou IT pozici to nestačí? Pak by tě mohla oslovit pozice, kterou nabízíme.
Pro výrobní společnost na Opavsku, hledáme pravou ruku IT týmu, která zajistí především administrativní podporu.
✔ administrativní podpora
✔ evidence faktur v interním systému
✔ správa a evidence HW, přidělených telefonů a jejich příprava (nastavení) pro uživatele
✔ správa licencí HW a SW
✔ tisk, skenování, archivace a skartace technických výkresů, návodek apod.
✔ výdej zboží a materiálu ze skladu
✔ objednávání kancelářského zboží
✔ min. SŠ vzdělání (admistrativa, IT)
✔ praxe na obdobné pozici nebo IT vzdělání
✔ dobrá znalost MS Office, zejména Excel (tvorba tabulek k evidenci, apod.)
✔ umíš si poradit s velkoformátovou tiskárnou, technické vychytávky ti nejsou cizí a nebojíš se naučit pracovat v novém systému
✔ zodpovědnost, pečlivost, samostatnost a technická zdatnost
✔ zázemí stabilní společnosti a podporu kolegů
✔ flexibilní pracovní dobu
✔ 5 týdnů dovolené
✔ chutné jídlo v závodní jídelně s dotací zaměstnavatele
✔ příspěvek na dopravu
✔ příspěvek na penzijní připojištění
✔ cafeteria systém
✔ odměny ke mzdě
Pokud tě pozice zaujala, pošli mi co nejdříve svůj životopis, ráda se ozvu s podrobnostmi.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?