- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáš příležitost ve společnosti, která má stabilní a dlouhodobou tradici v regionu? Láká tě být součástí týmů, které se podílejí na zajímavých projektech a inovacích? Chceš se rozvíjet a čerpat informace od zkušených kolegů?
Pro obchodní oddělení výrobní firmy v Bohumíně hledáme asistentku s dobrou angličtinou nebo němčinou.
✔ komunikace se zákazníky a zpracování zakázek do systému včetně souvisejících dokumentů (objednávky, dodací listy, faktury)
✔ informování zákazníků o průběhu realizace zakázky, projednávání reklamačního řízení
✔ příprava podkladů pro obchodní jednání a uzavírání obchodních smluv
✔ zajišťování externí logistiky a komunikace s dopravci
✔ příprava podkladů pro expedici
✔ spolupráce s dalšími odděleními (nákup, obchodními zástupci, výroba, účetní a právní odd.)
✔ min. SŠ vzdělání
✔ praxe na obdobné pozici nebo v zákaznickém servisu je vítána
✔ výhodou je zkušenost s celní problematikou
✔ bez dobré znalosti němčiny nebo angličtiny (min. úroveň B1/B2) se neobejdeš, druhý jazyk je velkou výhodou
✔ dobrá znalost MS Office
✔ jsi komunikativní, aktivní a prozákaznicky orientovaný
✔ práci v týmu přátelských a zkušených kolegů
✔ flexibilní pracovní dobu
✔ 5 týdnů dovolená
✔ cafereteria systém
✔ jazykové a odborné kurzy
✔ roční a mimmořádné odměny
✔ příspěvek na stravné v závodní jídelně
✔ odměny při pracovním jubileu
✔ možnost bezplatného využití služeb podnikového právníka
Pokud tě pozice zaujala, neváhej zaslat svůj životopis co nejdříve.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.