- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
Máš zkušenosti se správou budov a k tomu i stavební praxi? Umíš si pohlídat rekonstrukce, řešit technické věci v terénu i od stolu a nezalekneš se výběrových řízení nebo jednání s dodavateli? Pak pro tebe máme práci, která tě nebude nudit – správa areálu, modernizace prostor a vedení menších i větších projektů.
Náplní práce bude:
- Kompletní správa objektů v areálu – technický stav, provozní záležitosti i drobné opravy
- Plánování a řízení rekonstrukcí, které teď máme v plném proudu
- Koordinace dodavatelů stavebních prací a technologií
- Sledování rozpočtů a nákladů na údržbu a opravy
- Práce s výkresovou dokumentací (spíš orientace než kreslení)
- Zajištění technické bezpečnosti objektu a komunikace s dodavateli bezpečnostních systémů
- SŠ nebo VŠ vzdělání v oboru stavebnictví nebo elektrotechniky
- Praxe alespoň 3 roky – buď jako správce nemovitostí, nebo ve stavebním dozoru
- Znalost technických výkresů a orientace ve stavební dokumentaci
- Základy rozpočtování stavebních prací a dobrá znalost práce s MS Office
- Řidičák sk. B – občas je potřeba vyrazit do terénu
- Výhodou je přehled ve stavební legislativě nebo elektro (není podmínkou)
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na dojíždění
- Příspěvek na stravování ve firemní jídelně
- Systém zaměstnaneckých benefitů (Cafeterie Benefit Plus)
- Slevy na sport, kulturu a firemní rekreaci
- Výhodné telefonní tarify pro tebe i tvou rodinu
- Vzdělávací kurzy, školení
- Firemní akce a přátelský kolektiv

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.