- 38 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Hledáme zkušeného Facility Managera pro oblast Maintenance a Facility, který bude mít klíčovou roli v zajištění služeb pro našeho klienta, výrobní nadnárodní společnost v Jihlavě.
Co vás na této pozici čeká?
Zodpovědnost za oblast Maintenance a Facility z hlediska externího dodavatele těchto služeb (úklid, údržba, opravy majetku, výškové práce na budovách, zajišťování revizních zkoušek apod.).
Efektivní komunikace s klientem, u kterého budete mít vlastní zázemí (přijímaní a definice požadavků, řešení případných reklamací, stížností…).
Úzká spolupráce se servisními firmami a subdodavateli, koordinace objednávek a jednání o kvalitě poskytovaných služeb, o problémech a zlepšeních, optimalizace dodavatelského řetězce.
Příprava rozpočtů, revize projektů a smluv, plánování, sledování a optimalizace nákladů.
Pravidelný reporting vedení společnosti.
Co vám nesmí chybět?
Zkušenosti na obdobné pozici v oblasti Facility Managementu ve výrobním prostředí.
Prokazatelné znalosti a zkušenosti se správou a údržbou výrobních hal (kalkulace, plány údržby, revize, úklid).
Silné komunikační dovednosti, organizační schopnosti, důslednost, samostatnost a zodpovědnost.
Schopnost vyjednávat s dodavateli a nebát se rozhodovat.
AJ min. na úrovni B2 (komunikace, reporting).
Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič.
Pokročilá znalost MS Office.
A co vám můžeme nabídnout?
Stabilitu a zázemí nadnárodní společnosti.
Různorodou práci, ve které se nebudete nudit s možností kariérního růstu.
Zajímavé mzdové ohodnocení (fix + roční bonusy).
Služební automobil (i k soukromým účelům), mobilní telefon, notebook.
Týden dovolené navíc (25 dní).
Stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění.
Jazykové kurzy.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.